Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین بزرگداشت سردار بزرگ اسلام شهید «قاسم سلیمانی» ظهر امروز در سمنان برگزار شد. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آئین بزرگداشت سردار بزرگ اسلام شهید «قاسم سلیمانی» ظهر امروز با حضور گسترده مردم شهیدپرور و ولایت مدار سمنان برگزار شد.

این آئین بزرگداشت درمسجدامام خمینی(ره) سمنان در حالی برگزار شد که مردم سمنان با چشمانی اشک‌بار در سوگ سردار خود عزاداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم حاضر در این آئین بزرگداشت یک‌صدا معتقد بودند که جنایتکاران منتظر انتقام سختی باشند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: جبهه مقاومت با خون پاک سپهبد سلیمانی روز به روز قوی‌تر می‌شود‌‌نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: دنیای استکبار بداند ایران ‌صد‌ها قاسم سلیمانی را ‌تربیت کرده است

در این آئین بزرگداشت مردم از اقشار مختلف حضور داشتند و پلاکاردهایی از تصویر سردار شهید در دست داشته و برای از دست دادن این سردار عزاداری می‌کردند.

در آئین بزرگداشت سردار بزرگ اسلام شهید «قاسم سلیمانی» استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، امام‌جمعه موقت سمنان، معاونان استاندار و تعدادی دیگر از مسئولان نیز حضور داشتند.

به گزارش تسنیم در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع کرمان به دنیا آمد و پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید.

انتهای پیام/363/ح

R41366/P/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود