Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزیره‌نشینان خلیج فارس اعم از شیعه و سنی، مرد و زن، پیر و جوان  در محکوم کردن ترور سردار سپهبد سلیمانی توسط آمریکا راهپیمایی کردند. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ استانها جزایر خلیج فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر خلیج فارس، مردم جزایر قشم، کیش، هرمز، لارک و هنگام اعم از شیعه و سنی، مرد و زن، پیر و جوان در محکوم کردن ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکا راهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظان تنگه راهبردی خلیج فارس با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام ناجوانمردانه استکبار جهانی را محکوم و اعلام انزجار کردند.

راهپیمایی باشکوه مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت حرکت تروریستی آمریکا‌ + تصاویرراهپیمایی‌ مردم قزوین در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا / ‌سوگواری مردم در فراغ سردار دل‌ها‌مردم شیراز در عزای سردار دل‌ها / راهپیمایی مردم استان فارس با خشم انقلابی و شعار کوبنده علیه آمریکا

ائمه جمعه شیعه و سنی نیز در خطبه‌های نماز جمعه اقصی نقاط این جزایر اقدام خبیثانه آمریکا را محکوم و ستاندن انتقام این اقدام را مطالبه آحاد جامعه اسلامی دانستند.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این رابطه به خبرنگار ما گفت: سردار شهید سلیمانی نماد مقاومت و ایثار بودند و هستند و حتما همه‌ مردم ایران به‌ویژه مردم کیش که اشتیاق‌شان را در ادامه‌ راه شهید سلیمانی می‌بینند با صلابت و قدرت این راه را ادامه خواهند داد. 

سرهنگ کناری فرمانده سپاه کیش نیز اظهار کرد: دشمنان بدانند که انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک این دلیرمرد ایران اسلامی آغشته‌اند.

انتهای پیام/7558/ح

R7558/P/S6,1433/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استان بوشهر خط مقدم محور مقاومت ایران اسلامی است + تصویر
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • برگزاری نمایش اقتدار در روز ملی خلیج‌ فارس در بوشهر
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران