Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@15:00:08 GMT

سندرز: در آستانه جنگی فاجعه‌آمیز قرار گرفتیم

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۴۴۹۷

خرداد: این نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در پیام توئیتری که حدود یک ساعت پیش منتشر شد، افزود: این جنگ (احتمالی) به بهای جان شمار زیادی از شهروندان آمریکا و هزینه شدن هزاران میلیارد دلار دیگر منجر خواهد شد.
به گزارش خرداد ،وی افزود: ترامپ (رئیس جمهوری آمریکا) قول داده بود که به جنگ های بی پایان (عراق، افغانستان) پایان دهد، اما این اقدام ما را در مسیر جنگ بی پایان دیگری قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سندرز نوشت: هنگامی که در سال ۲۰۰۲ با حمله به عراق مخالفت کردم، به علت نگرانی از بی ثباتی گسترده تر در منطقه خاورمیانه بود که متاسفانه به واقعیت پیوست.
به نوشته این سناتور دمکرات؛ ایالات متحده حدود ۴۵۰۰ نظامی شجاع را در این جنگ (عراق) از دست داد و ده ها هزار تن دیگر زخمی شدند و ما هزاران میلیارد دلار برای این جنگ هزینه پرداخت کرده ایم.
سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابو مهدی مهندس» جانشین فرمانده الحشد الشعبی سحرگاه روز جمعه طی یک عملیات تروریستی در بغداد به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا برچسب ها: سندرز ، ترامپ ، انتخابات ریاست جمهوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: سندرز ترامپ انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

 نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست