Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تسلیت شهادت جانگداز سپهبد سلیمانی، گفت: او سردار رشیدی بود که فدایی ابی عبدالله و حضرت زهرا بود. من ۴ دهه با این مرد بزرگ آشنا بودم.

اهم اظهارات امام جمعه تهران را بخوانید؛

* اولین بار با عاشورا و کربلا با او مانوس شدیم و با دعوت ایشان برای سخنرانی به کرمان رفتیم و خانه‌اش را هم در کرمان «فاطمیه» قرار داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ۲۴ سالگی رزمنده بود و ۴۰ سال مجاهد خستگی‌ناپذیر بود. بزرگی بود که جای جای جبهه او را می‌شناختند. گویا اسم حاج قاسم سلیمانی به جبهه جنگ گره خورده و بارها تا مرز شهادت پیش رفت اما خدا خواست که این بزرگ زنده بماند تا در این مقطع حساس تاریخ اسلام داعش را نابود کند ولی او به امید شهادت زنده بود. 

*حتی این روزهای‌ آخر هم مدام آرزوی شهادت داشت و به رهبری هم گفته بود دعا کنید شهید شوم. او دیشب به وصل خودش رسید و به قول رهبری اروح طیبه شهیدان روح حاج قاسم را در آغوش گرفتند. سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت بود.

*بدون هیچگونه تردیدی راه و کار او ادامه دارد و همرزمانش راه او را ادامه می‌دهند و خواب راحت را از چشم ترامپ و اذنابش خواهند گرفت. ترامپ و آمریکا مطمئن باشد خون شهید سلیمانی خواهد جوشید و آمریکایی‌ها بدانند فتحی نکردند بلکه گام به گام به سقوط نزدیک شدند و در دنیا آرامش نخواهند داشت.  الان به فضل خدا وقتش است که منطقه از لوث وجود این جانوران موذی پاک شود. الان وقت آن است که مقاومت به آمریکایی‌ها با عمل بگویند یانکی‌ها گورتان را گم کنید. 

*به یاری خداوند ملت بزرگمان تجلیل شایسته از این سردار فداکار اسلام خواهد کرد و به یاری خداوند به دنیا خواهند گفت سلیمانی راهت ادامه دارد و این راه بی‌رهرو نخواهد ماند. 

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1338168

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاسم سلیمانی سید احمد خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟