Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: قطعاً خون پاک شهید سپهبد سلیمانی ریشه جنایتکاران و استکبار جهانی را می‌خشکاند. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در جمع راهپیمایان سنندجی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ضدآمریکایی اظهار داشت: شهید سلیمانی فقط متعلق به ملت ایران نبود بلکه مربوط به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امنیت و آسایش کنونی مرهون فداکاری‌های شهیدان و سردار سرافراز اسلام سپهبد سلیمانی است، افزود: زمانی اسرائیل و آمریکا می‌خواستند به وسیله داعش جنگ را به مرزهای ایران بکشانند اما این فرمانده دلاور لرزه به تن دشمن انداخته و مانع از عملی شدن توطئه‌های آنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه اگر شهید سلیمانی نبود، معلوم نبود چه شرایطی برای ایران و مردم کردستان رقم می‌خورد، تصریح کرد: دشمنان برای ورود و نفوذ به مرزهای کشورمان همه پتانسیل و توان خود را به‌کار گرفته بودند اما با اقتدار شهید سلیمانی با شکست روبه‌رو شدند.

وی ادامه داد: کسانی که خواب نابودی جهان اسلام، غارت نفت و اقتصاد ایران را دیده بودند، باید بدانند که به‌زودی از منطقه بیرون رانده می‌شوند.

راهپیمایی باشکوه مردم سنندج در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا + تصاویراعلام انزجار مردم انقلابی کردستان از اقدام وقیحانه آمریکا در ترور سپهبد شهید سلیمانی+فیلم

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با شهادت سپهید سلیمانی و این اقدام زشت و خبیثانه، گور خود را کندند و یقیناً جبهه مقاومت روز به روز قوی‌تر و پیوند میان ملت‌های اسلامی بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه ید واحده اسلام و جریان مقاومت استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل را نابود می‌کند، به دشمنان هشدار داد: از همین امروز هیچ آمریکایی در هیچ جای جهان امنیت ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه ترامپ تروریست و مجرم است، یادآور شد: حیات سردار سلیمانی مایه برکت، عزت و قدرت مسلمانان بود و شهادتش نیز عظمت شخصیت این سردار سرافراز را نشان می‌دهد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: قطعاً خون پاک شهید سپهید سلیمانی ریشه جنایتکاران و استکبار جهانی را می‌خشکاند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآشپز پخت تورم در ایران

سال‌ها است که تورم به عنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران، مردم را رنج می‌دهد. در هر دوره انتخاباتی، مهار تورم به عنوان یکی از شعار‌های اصلی نامزد‌ها به گوش مردم می‌رسد. اما در عمل، گویی این وعده‌ها رنگ واقعیت به خود نمی‌بینند.

به گزارش اکوایران، یکی از ریشه‌های اصلی این معضل، ناترازی در نظام بانکی کشور است. تا زمانی که این ناترازی به طور کامل برطرف نشود، هرگونه تلاشی برای مهار تورم ناکام خواهد ماند. اما چرا با وجود آگاهی از این موضوع، تاکنون اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نشده است؟

در قسمت دهم از مجموعه «فارکست بانکداری» به بررسی این موضوع می‌پردازیم. فرهاد نیلی، اقتصاددان و سید حمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، در این برنامه درباره ریشه‌های این معضل و راهکار‌های مدنظر بحث می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • سرآشپز پخت تورم در ایران