Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاره ریز نقش آرژانتینی تاکنون موفق شده ۳۴ بار از روی ضربه ایستگاهی برای تیمش گلزنی کند. تاریخ انتشار: 19:02 - 13 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۹۸۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، از سال ۲۰۱۰ تاکنون در یک دهه اخیر در پنج لیگ معتبر اروپایی متشکل از لالیگا، لیگ جزیره، بوندس لیگا، سری آ و لوشامپیونه معدود بازیکنانی بوده‌اند که توانسته‌اند از روی ضربات ایستگاهی موفق به گشودن دروازه حریف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال‌های اخیر بارها شاهد گلزنی رونالدو و لیونل مسی از روی ضربات ایستگاهی بوده‌ایم.

لیونل مسی روی ضربات ایستگاهی، ۳۴ بار توانسته گلزنی کند و از این حیث رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند. باید مسی را متخصص شماره یک زدن ضربات ایستگاهی مستقیم در سال‌های اخیر محسوب کرد.   پس از او کریس رونالدو بوده که در تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس از این طریق ۲۰ بار برای تیمش گل زده است. او بعد از مسی بیشترین تعداد گل زده در 10 سال اخیر را از روی ضربات آزاد دارد.   پس از این دو بازیکن که در این یک دهه اخیر، روی هم رفته ۱۱ توپ طلا کسب کرده‌اند و اجازه خود نمایی به سایر بازیکنان را نداده‌اند، میرالم پیانیچ بازیکن تیم فوتبال یوونتوس ۱۶ بار، لودی ۱۳ بار، آندره آ پیرلو، هاکان چالهان اوغلو و الکساندر کولاروف هرکدام ۱۲ گل از روی ضربات ایستگاهی دروازه حریفان را گشوده‎اند. بیشتر بخوانید: آماری خیره‌کننده از مسی و رونالدو در یک دهه اخیر+ عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیونل مسی لالیگا اسپانیا لیونل مسی آندره آ پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!

به گزارش ورزش سه، پارسا جعفری در نیمه نخست بازی با تراکتور واکنش های پرتعدادی داشت مانع گلزنی بازیکنان این تیم به ویژه گوستاوو واگنین شد که در دو ضربه خطرناک را از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن شلیک کرد.

واگنین در دقایق ابتدایی مسابقه از نزدیکی نقطه پنالتی با ضربه والی و چکشی توپ را به زمین کوبید و در حالی که به شکلی خطرناک از بالای سر پارسا جعفری در آستانه گل شدن بود او به سختی مانع گل شدن توپ شد.

واگنین در وقت‌های اضافه مسابقه هم با نفوذ سریع به عمق در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه محکم او از زاویه بسته با واکنش تماشایی جعفری بازهم راه به جایی پیدا نکرد.

جعفری در این مسابقه دو موقعیت خوب گلزنی هم از هاشم‌نژاد و رحمان جعفری گرفت تا دروازه‌اش را یک نیمه بسته نگه دارد.

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر