Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:48:01 GMT

پیام غلامحسین مظفری

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۵۹۲۹

پیام غلامحسین مظفری

خبرگزاری آریا -
بسم رب الشهدا و الصدیقین
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت دلیرانه و افتخارآفرین سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی و یاران همراهش را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله) ، ملت غیور ایران ، خانواده معزز آن شهیدان والا مقام و ساکنان و گردشگران جزیره کیش تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
حادثه تکان دهنده شهادت اسطوره مقاومت و پایداری، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و جمعی از یاران همراش به دست ایادی استکبار جهانی که گواه اضطراب عمیق و واهمه دشمنان از دلیری و شهامت سرداران رشید نظام اسلامی است اگرچه قلوب امت اسلامی را جریحه‌دار کرده ، اما زیباترین جلوه فداکاری در راه هدف را با صلابت و استواری در برابر چشم جهانیان به تصویر کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شاگرد راستین مکتب حسینی بود و با رشادت بی نظیر و شهادت غیورانه اش اثبات کرد که مصاف امروز مسلمانان جهان با استکبار و مزدورانش بار دیگر مصاف حسینیان و یزدیان است.
بدون شک مجاهدان اسلام و سربازان مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای عالیقدرو سربازان غیور ولایی ، جنایات استکبار و منادیان ظلم و جور در کشورهای مسلمان را محکوم کرده و برای برقراری صلح و آرامش در جهان و سرافرازی مسلمانان، راه شهیدان اسلام و انقلاب را ادامه خواهند داد.
غلامحسین مظفری
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه

ابراهیم محمد انديشمند آفریقای جنوبی در گفتگو با خبرگزاری تقریب حوادث جاری در منطقه خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد که شکل گیری جریان مقاومت در نتیجه رویدادهایی بوده که از سوی اسرائیل در سرزمین فلسطین رقم خورده است. ابراهیم محمد در این زمینه اظهار داشت: کشورهای مسلمان قادر هستند یک جریان بزرگ مقاومت را شکل دهند که در وضعیت مهم و خطرناک به کمک ملت های تحت ستم بیاید.

او با بیان اینکه در وضعیت جاری که اسرائیل به طور گسترده ای به کشتار مردم فلسطین دست زده است و اهمیت اتحاد و تعمیق جریان مقاومت برای دفاع از فلسطین در برابر این رژیم بیش از هر وقت دیگری ضروری است، افزود: آزاد کردن سرزمین فلسطین از دست اسرائیل فقط با اتحاد و در کنار هم قرار گرفتن همه کشورهای منطقه ممکن می شود. این در حالی است که جهان در حال تجربه شرایط جدید است که مسلمانان می توانند در آن، نقش آفرینی خود را افزایش دهند.

ابراهیم محمد افزود: مسلمانان می توانند با سامان دادن به یک نظام فراگیر اسلامی جایگزین مناسبی برای نظام سلطه فراهم کنند. قرآن این نظام اسلامی فراگیر را امت واحده می نامد. از این رو توجه و اجرای اصل وحدت از سوی ملت های مسلمان یک هدف مهم است که اجرای آن می تواند به حل مناقشه فلسطین بیانجامد. وضعیت امروز منطقه خاورمیانه نشان می دهد این منطقه و جهان جهان در یک وضعیت گذار است و مسلمانان می توانند با اتحاد هم تغییر آفرین باشند و هم تحولات را به امکانی برای افزودن بر مولفه قدرت تبدیل نمایند. مرحله اول وحدت و ایستادن کنار مردم فلسطین است تا سیاست اشغال گری را شکست دهند.

این پژوهشگر دینی همچنین تصریح کرد: مسلمانان باید از همه توان و ظرفیت, فکری و مادی خود برای این هدف مهم استفاده کنند و دستیابی به  عدالت را چراغ راهنمای خود قرار دهند. برای این امر تنها راهکار قابل اجرا شکل گیری حس برادری و همدلی بین همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
 

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین