Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، وحید قبادی دانا در پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: "شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی، محور پیروز مقاومت و همه امت اسلامی به ویژه ملت قدرشناس ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق، علو درجات را برای آن مجاهد فی سبیل الله که عهد خود با خدایش را صادقانه وفا کرد، مسالت می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی‌تردید شهادت مظلومانه و دور از وطن این سرباز رشید جهان اسلام به دست تروریسم دولتی آمریکای جنایتکار، انسجام و وحدت یکپارچه جهان اسلام، همبستگی ملی و پیروزی نهایی مقاومت را به دنبال خواهد داشت. "

کد خبر 404081

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رییس سازمان بهزیستی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت قاسم سلیمانی شهادت همبستگی ملی پیام تسلیت وحید قبادی دانا رهبر معظم انقلاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی