Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هیئات مذهبی گچساران در پیامی شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ؛ شورای هیات مذهبی گچساران در پیامی خطاب به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام ؛ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

از میان مؤمنان مردانی هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند (و خود را آماده جهاد نمودند)، برخی از آنان پیمانشان را عمل کردند (و به شهادت رسیدند) و بعضی دیگر در انتظار (شهادت هستند) و هرگز (عقیده و پیمان خود را) تغییر ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳)

نام زیبای حاج قاسم همواره فتح الفتوح و پیروزی را در اذهان و خاطره‌های جوانان مسلمان تداعی می‌کرد و وجود نازنین حاج قاسم سلیمانی همان ذوالفقار و مالک اشتر زمان حقیقتا یک پیروزی مجسم بود.

آن عزیز گرانقدر به مانند مقتدایش حضرت ابوالفضل عباس (ع) دستان و بدن خود را در راه دفاع از حریم ولایت و راه امام حسین (ع) تقدیم نمود تا بدانیم و آگاه باشیم که عاشورا همچنان ادامه دارد.
آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور خبیث آن بدانند همان‌گونه که پاسخ ما در به شهادت رساندن شهید حججی نابودی داعش بود و این بار همانگونه که مقام معظم رهبری بیان دارند، با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند نیروهای انقلابی انتقام سخت و تاریخی از آنها خواهند گرفت.

بدیهی است تمامی هیئت‌های مذهبی نه فقط در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد بلکه در سراسر دنیای اسلام شهادت این عاشق راه حسین (ع) و مدافع حریم ولایت را گرامی خواهند داشت.

جامعه بزرگ هیات مذهبی گچساران با تسلیت شهادت این فرمانده شجاع و غیور لشکر اسلام و هم رزمانش به محضر حضرت بقیه الله اعظم ( عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای؛ ملت قدرشناس ایران اسلامی، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، خانواده معظم و علاقمندان و ارادتمندان وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شورای هیئات مذهبی گچساران

انتهایپیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس هيات مذهبي سردار سليماني گچساران شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد از رفع اختلال ارتباطی در ۱۹۰ سایت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خداداد خالق پناه، امروز_ یکشنبه، شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش‌های شدید روزهای گذشته در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: طوفان شدید همراه با باران سیل‌آسا گچساران را در نوردید و باعث قطع شبکه برق در برخی از مناطق شهرستان شد که به دلیل نوسان در شبکه برق، تعداد ۱۹۰ سایت موبایل در دو شهرستان گچساران و بویراحمد دچار اختلال شدند.

وی افزود: با توجه به پیش‌بینی قبلی، دستورات و راهنمایی‌های لازم جهت آماده‌باش حداکثری پرسنل ارتباطات سیار و تلفن ثابت به عمل آمد و به همین خاطر نه اکیپ رفع خرابی در دو شهرستان گچساران و بویراحمد مستقر و پس از ۱۵ ساعت تلاش ارتباط نقاط قطع شده وارد مدار شد.

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدت زمان وصل شبکه برق و ترافیک جاده‌ای بر مدت زمان رفع خرابی مورد انتظار بسیار پررنگ بود.

وی تصریح کرد: در صورت وقوع حوادث و بلایای طبیعی این آمادگی را داریم، در کمترین زمان ممکن وضعیت ارتباطات را با تکیه بر دانش و تخصص مخابرات منطقه به وضعیت مطلوب برسانیم.

کد خبر 750713

دیگر خبرها

  • سد کوثر گچساران پر شد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • برنامه هیات‌های بندرعباس برای شهادت امام صادق(ع)
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد