Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نظامی جنبش نجباء عراق در بیانیه‌ای شدید اللحن از آمادگی نیرو‌های این جنبش برای پاسخ به آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی به دست نظامیان تروریست این کشور در حمله هوایی روز جمعه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال تلگرانی جنبش النجباء عراق اعلام کرد: «قافله جهادی که این دو شهید بزرگ آن را فرماندهی کردند، با هجرتشان متوقف نخواهد شد؛ چرا که هدف آن در راستای زوال پایگاه‌های شوم شما و دست‌نشانده‌ی شما اسرائیل، ثابت خواهد بود.»

در این بیانیه آمده است: «خون این دو شهید بزرگ آتشی در دل‌مان را شعله‌ور کرد که جز با به‌خاک کشیدن بینی‌تان بر زمین آرام نخواهد گرفت. انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس را خواهیم گرفت.»

نجباء عراق تأکید کرد: «چگونگی و زمان پاسخ به آمریکا را ما تعیین می‌کنیم و شما جز جهنمی که ما برایتان مهیا می‌کنیم، راهی نخواهید داشت. از این رو موشک‌ها آماده شده و سلاح‌ها مسلح شده و نیرو‌ها در آماده باش به سر می‌برند تا فرمان صادر شود و جهنمی برایتان به پا کنیم که سرباز‌های اشغالگرتان قبل از دوزخ در آن گداخته شوند.»

النجباء اعلام کرد: «زمانی که شهید سلیمانی در میان ما بود دسیسه‌های شوم شما را ناکام گذاشتیم، اما اینک پس از شهادت او زمان از بین بردن فتنه‌گر فرا رسیده است. خون شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس کابوسی برای آمریکا خواهد بود.»

جنبش النجباء عراق اعلام کرد: «خطاب به مقامات این کشور گفت: «شما اشتباه کردید و این اشتباه برایتان گران تمام می‌شود. شما جنگی را انتخاب کردید که انتهای آن به دست شما نیست بلکه آغاز آن پایان شما خواهد بود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان