Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@00:19:30 GMT

بحران کمبود چپ پا در تیم ملی فوتسال!

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۹۵۵۳

بحران کمبود چپ پا در تیم ملی فوتسال!

تیم ملی فوتسال با مثبت شدن نتیجه تست دوپینگ عروجی با چالش کمبود بازیکن چپ پا روبرو شده است.

به گزارش ایسنا، ابوالقاسم عروجی بازیکن مطرح تیم ملی فوتسال و تیم مس سونگون مدتی پیش به دلیل دوپینگ با محرومیت روبرو شد و گرچه در تلاش است تا با ارائه ادله لازم و کافی ثابت کند که دوپینگ نکرده اما به مسابقات فوتسال قهرمانی۲۰۲۰ آسیا که اسفند ماه برگزار می‌شود، نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عروجی از جمله بازیکنان چپ پای تیم ملی بود که کادرفنی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود اما محرومیت او دست کادرفنی را از بازیکنان با این قابلیت خالی کرده است. در حال حاضر تنها چپ پاهای با کیفیت فوتسال ایران، قدرت بهادری و مهدی کریمی هستند و به جز این دو بازیکن چپ پای دیگری هنوز نتوانسته نظر ناظم الشریعه را جلب کند.

کریمی در بازی‌های مقدماتی آسیا و بازی‌های دوستانه برای دقایقی به میدان رفت اما هنوز به صورت کامل اعتماد کادرفنی تیم ملی را جلب نکرده است. ناظم الشریعه و دستیارانش قصد دارند هفته‌های باقیمانده لیگ را با دقت بررسی کنند تا اگر بازیکنی با این قابلیت به چشم آمد، به تیم ملی دعوت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳

نتایج تست‌های دوپینگ ورزشکاران پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ مشخص و اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ و همچنین با توجه به تست‌های اخذ شده در مسابقات داخلی و بین‌المللی، نمونه چهار ورزشکار رشته پاورلیفتینگ ایران در مسابقات برون مرزی اعم از اعزام‌های مالزی، مالت، مغولستان و هندوستان و دو ورزشکار در مسابقات داخلی در سال 2023 مثبت اعلام شد.

بر این اساس با توجه به نهایی نشدن حکم برخی از این ورزشکاران و با توجه به لزوم نهایی شدن احکام جهت اعلام اسامی ورزشکارانی که تست‌شان مثبت شده است، فدراسیون فعلاً نام این ورزشکاران را اعلام نمی‌کند.

همچنین فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خاطر نشان کرد، همانطور که در سنوات گذشته اعلام شده است برنامه‌های مبارزه با دوپینگ با هماهنگی نادو در داخل و خارج از کشور ادامه خواهد داشت و فدراسیون برای اشاعه ورزش پاک با هیچ کس مماشات نخواهد کرد.

در سال 1403 نیز اخذ تست‌های دوپینگ در مسابقات داخلی و برون مرزی در رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت و حتی افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا از سوی «وادا» محکوم شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)