Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان آیت‌الله العظمی حسینی‌زنجانی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم إنا نشکو الیک فقد نبیّنا و غیبة ولیّنا و شدّة الزمان علینا و وقوع الفتن بنا و تظاهر الأعداء علینا و کثرة عدوّنا و قلّة عددنا اللهم فافرج ذلک بفتح منک تعجّله و نصر منک تعزّه و امام عدل تظهره اله الحق ربّ العالمین

شهادت پرافتخار سردار رشید و پرفتوح اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقدس ولیّ زمان حضرت حجة بن الحسن المهدی عجل‌اللهم فرجه و أرنا فلجه، رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، ملت مؤمن ایران، خانواده ایشان و تمام آزادمردان جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید بزرگوار که عمر بابرکت خویش را در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های والای خویش مصروف داشت، عاقبت به ندای حق لبیک گفت و با عروج ملکوتی خود، موج شهادت و حق‌طلبی را در ریشه‌های درخت تناور اسلام جاری ساخت.

خداوند رحیم آن شهید بزرگوار را با اولیای راستینش محشور فرماید و رحمت و مغفرت واسعه خود را مشمول حال ایشان قرار دهد. بمنّه و کرمه

گفتنی است، به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی، درس خارج فقه حضرت آیت‌الله العظمی حسینی زنجانی، امروز شنبه ۱۴ دی‌ماه دایر نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آیت الله حسینی زنجانی زنجان پيام تسليت قاسم سليماني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۰۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام حسین علایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت آیت الله جناب حاج حسن آقا خمینی دامت برکاته

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان، ضایعه درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله سید مصطفی خمینی را به جنابعالی و جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین آقا خمینی تسلیت عرض می کنم و مراتب همدلی و همدردی خود را ابراز می دارم. 

از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای جنابعالی، عموزاده گرامی، خانواده محترم و خاندان معزی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

حسین علایی

جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی