Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان-مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) گفت: امروز سلیمانی‌های فراوانی داریم و راه این بزرگ سردار و بزرگ مرد مقاومت را ادامه می‌دهیم.

به گزارش قدس آنلاین ، سردار محمدعلی حق‌بین از یاران و همرزمان سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: امروز ما در غم و اندوه فرمانده بزرگی نشسته ایم که فقدانش برای ما بسیار مشکل است؛ زیرا او مرد عمل و اخلاق بود و در همه جبهه‌ها و همه اتفاقات خارج از مرزها که علیه جمهوری اسلامی می‌افتاد، قد علم کرده  و نماد مقاومت این ملت سرافراز در برابر استکبار و ظلم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سردار بزرگ اسلام در عرصه‌های مختلف در کنار رزمندگان مقاومت، با طراحی زیبا سرنوشت عملیات را به نفع جبهه مقاومت رقم می‌زد، افزود : او رزمنده میدان بود و هماره خود در کنار رزمندگان حضور موثر و دلگرم کننده داشت.

سردار حق بین ادامه داد : با تدابیر ، هوشیاری و تیزبینی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی تلفات جبهه مقاومت در حداقل بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپهبد قاسم سلیمانی به وعده هایش جامه عمل می پوشاند ، اظهار کرد : چنانکه شهید حاج قاسم سلیمانی طی سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهید مرتضی قمی در شلمان گیلان، پایان داعش را وعده داده بود و به وعده خود نیز جامه عمل پوشید

 مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) تصریح کرد: این شهید گرانقدر با تیزبینی خود نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کرد، وانتخاب مسیرهای سخت و البته مهم و استراتژیک از سوی این سردار بزرگ منجر به موفقیت می‌شد.  

سردار حق بین خاطرنشان کرد: اگرچه این حادثه تلخ اتفاق افتاد و ما او را از دست دادیم و در فراق او به سر می‌بریم اما هزاران هزار سردار سلیمانی دیگر از این خاک بر خواهد خاست و زبونی و ذلت را برای دشمنان این ملت و سرزمین به ارمغان می آورد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار حق بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند