Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: به منظور تسهیل در حضور دانشجویان و اساتید در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی امتحانات این دانشگاه در برخی استان ها تغییر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا همدانچی در گفتگو با خبرنگار مهر، از لغو امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد در برخی استان ها در پی شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: رئیس دانشگاه آزاد به منظور تسهیل برای حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد در مراسم عزاداری و تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی بخشنامه ای در راستای لغو امتحانات در چند استان صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد افزود: براساس این بخشنامه در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه امتحان واحدهای دانشگاه آزاد در استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، روز دوشنبه ۱۶ دی ماه امتحانات استان تهران، استان قم، استان البرز، استان مازندران و مرکزی و همچنین روز سه شنبه ۱۷ دی ماه امتحانات دانشجویان در استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان لغو می شود.   وی ادامه داد: امتحانات لغو شده به روز پس از آخرین امتحان با نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان منتقل می شود.   همدانچی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات در استان هایی که اعلام نشده، به قوت خود باقی است، افزود: البته سایر استان ها می توانند با پیشنهاد شورای فرهنگی استان امتحانات خود را جا به جا و به روز دیگری موکول کنند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است

معراجی، کارشناس مسائل آمریکا در گفت و گو با شبکه خبر در ارتباط با خیزش دانشجویان دانشگاه های سراسر جهان خصوصا آمریکا علیه صهیونیست ها و حمایت غربی ها از آن ها اظهار کرد: درباره تظاهرات دانشجویان در آمریکا باید نکته‌ای را در نظر بگیریم که این بخشی از خروش افکار عمومی جامعه علیه یک رویدادی است که وجدان عمومی بشریت را جریحه دار کرده و تبلور آن را در دانشگاه های آمریکا می بینیم . اکنون ما با قشر دانشجو و جوانی طرف هستیم که دارای هدف و پایگاه ویژه‌ای مانند دانشگاه هستند که قابلیت همگرایی را برای این قشر به وجود می‌آورد.

وی گفت: صرفا نباید این تظاهرات و ضدیت با اقدامات اسرائیل را مربوط به دانشجویان بدانیم اما آن چیزی که می‌شود به صورت ملموس توجه کرد آن است که تشکل یافتگی این دانشجویان یک و یژگی خاص است.

وی ادامه داد: زمانی که از جنبش‌های دانشجویی حرف می‌زنیم باید  به دهه ۱۹۶۰ میلادی توجه کنیم. در آن زمان آمریکا درگیر جنگ ویتنام بود و تظاهرات دانشجویان در آن زمان باعث توقف و دست کشیدن آمریکا در جنگی  شد که خود هم می دانستند دستاوردی ندارد و تنها جنگی فرسایشی است و با تلفات زیادی همراه است.

معراجی در انتها گفت: آن زمان آمریکایی ها با نیروهای خود درگیر جنگی تن به تن بودند. اما  امروز،  حمایت‌های مادی و معنوی دولت آمریکا باعث خروش دانشجویان در این کشور شده است و به شکلی خاص آن را در دانشگاه کلمبیا دیده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد