Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر جمعه‌ای صبح شنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان به میزبانی اتاق سمنان، ضمن بیان اینکه روند تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد استان سمنان سرعت گیرد، تأکید کرد: بانک‌ها ماشین‌آلات خط تولید واحدهای صنعتی و تولیدی بدهکار را در صورت امکان تملک نکنند.

وی خواستار توجه بیشتر به واحدهای تولیدی شد و افزود: اجرای طرح‌های قانونی برای تعیین تکلیف واحدهای صنعتی و تولیدی استان به بیکاری کارگران منجر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان بابیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با بررسی مشکلات صنعتگران در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طی سال‌های گذشته سرعت گرفته است، بیان کرد: در این سال‌ها شاهد رونق خوبی در بخش تولید و اشتغال بوده‌ایم اما این روند باید تقویت شود.

جمعه‌ای بابیان اینکه نشست‌های گفتگوی دولت و بخش خصوصی باهدف رونق تولید و توسعه استان برگزار می‌شود، تأکید داشت: حمایت از سرمایه‌گذاران می‌تواند به توسعه کسب‌وکار و اشتغال منجر شود.

وی بابیان اینکه مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی تملیکی مشابه نیستند، ابراز داشت: لازم است با رویه اصولی و در چارچوب قانون، موضوعات و مسائل مرتبط با واگذاری شرکت‌ها انجام شود.

رئیس اتاق سمنان در ادامه گفت: بانک‌ها، تأمین اجتماعی و امور مالیاتی اولویت واگذاری واحدهای صنعتی را رونق اقتصادی تثبیت اشتغال بدانند.

کد خبر 4815809

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی سمنان واحد های تولیدی قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز آلودگی هوا بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی مشهد گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

تین نیوز

رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان از تکمیل عملیات احداث آشیانه اداره ماشین آلات استان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد واعظ رییس اداره فنی و نظارت بر طرح ها با گفت: طی قراردادی، عملیات نصب آشیانه ماشین آلات و نصب ۶عدد پروژکتور جهت روشنایی آشیانه، تعمیرات سرویس بهداشتی و نصب تابلو سر درب اداره کل ماشین آلات به طور کامل انجام شد.

واعظ ادامه داد: این پروژه توسط شرکت خرم صنعت پردازش و کمتر از دوماه تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی عنوان کرد:  کل مبلغ هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

واعظ تصریح کرد: آشیانه ماشین آلات جهت تعمیرات و پارک ماشین آلات سنگین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی