Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@05:41:00 GMT

محرومیت بازیکن استقلال تمام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۳۲۷۴

محرومیت بازیکن استقلال تمام شد

با پایان محرومیت محمد بلبلی، این بازیکن می‌تواند از نخستین بازی استقلال بعد از اتمام تعطیلات به میدان برود.

به گزارش مشرق، محمد بلبلی، بازیکن استقلال پس از تقلیل محرومیتش از شش به چهار ماه از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌تواند از نخستین بازی این تیم بعد از اتمام تعطیلات نیم‌فصل، به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرومیت این بازی پنجم دی ماه سال جاری به پایان رسید ولی به علت تعطیلات و به تعویض افتادن بازی‌های تیمش، هنوز نتوانسته با پیراهن استقلال به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

بلبلی: برگشتم و خیلی حرف‌ها دارم

بلبلی ابتدای فصل جاری با سر و صدا و جنجال زیاد بین تیم‌های استقلال، فولاد خوزستان و سپیدرود راهی تهران شد و به استقلال پیوست. او قبل از آن با وجود داشتن قرارداد با سپیدرود، به فولاد خوزستان پیوسته بود و بعد از ارائه پیشنهادی از سوی استقلال، به طور غیرقانونی فولاد را هم ترک کرد تا در نهایت منجر به محرومیت شش ماهه از سوی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شود.

با این حال حکم محرومیت او که در اسفندماه به پایان می‌رسید، با کاهشی دو ماهه از سوی کمیته استیناف مواجه شد و او اکنون می‌تواند برای استقلال بازی کند.

با این حال بلبلی به علت دوری از فوتبال، فرصت حضور در انتخابی المپیک را هم از دست داد اما در ماه‌های گذشته به طور مداوم زیر نظر آندره‌آ استراماچونی تمرین کرده و در بازی‌های دوستانه به میدان رفته است و اکنون بدون مشکل خاصی در صدد بازگشت به میادین است. 

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سردار سلیمانی محمد بلبلی استقلال محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!

کمیته استیناف محرومیت سیدحسین حسینی را نبخشید.

طرفداری | سیدحسین حسینی در دیدار استقلال برابر تراکتور غایب خواهد بود.

کمیته انضباطی تصمیم گرفت پس از حواشی بازی استقلال با آلومینیوم اراک، حسینی را یک جلسه به صورت تعلیقی محروم کند اما مصاحبه کاپیتان استقلال باعث شد محرومیت تعلیقی به قطعی تبدیل شود و حالا او در بازی با تراکتور غایب است.

باشگاه استقلال در کمیته استیناف برای این حکم فرجام‌خواهی کرد اما فایده‌ای نداشت و حسینی قطعا در بازی با تراکتور غایب خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!