Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:08:30 GMT

ابهام بزرگ در آغاز تمرینات استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۳۶۶۷

ابهام بزرگ در آغاز تمرینات استقلال

با وجود این که تکلیف نیمکت رهبری استقلال مشخص شده اما هنوز خبر دقیقی از زمان آغاز دور جدید تمرینات این تیم منتشر نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین اخبار از احتمال آغاز دور جدید تمرینات استقلال زیر نظر فرهاد مجیدی از امروز حکایت داشت اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا در فاصله تنها سیزده روز تا بازی با فولادخوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر ابهامات در خصوص شروع دوباره آبی ها به اوج خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که باشگاه استقلال اواخر هفته گذشته فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی جدید باشگاه انتخاب و جانشین استراماچونی کرد تا به ماراتن یک ماهه با مرد ایتالیایی پایان بدهد، پایان تعطیلات طولانی مدت استقلالی ها هنوز فرار نرسیده است تا جایی که بیشتر آنها خارج از تهران حضور دارند و در انتظار تماس باشگاه برای بازگشت هستند.


آخرین اخبار از این موضوع حکایت دارد که باشگاه برحسب اولتیماتومی که از سوی فرهاد مجیدی دریافت کرده در تلاش است بخشی از مطالبات بازیکنان را واریز کند تا به این ترتیب سرمربی جدید استقلال استارت آماده سازی تیم را بزند اما این که پول و پرداخت ها کی انجام شود تا تمرینات آغاز شود هنوز مشخص نیست.

تمرینات استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تمرینات استقلال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف شیر و لبنیات و پاسخ به چند ابهام

شیر و لبنیات، منبع بسیار خوبی برای تامین پروتئین مورد نیاز بدن است، مصرف روزانه دو لیوان شیر، ۵۰ درصد پروتئین مورد نیاز افراد بالغ را تأمین می‌کند.

به گزارش مشرق، لبنیات یکی از مهمترین گروه های غذایی انسان به شمار می رود که ویتامین های حاوی آن، سلامت شما را تضمین می کند؛ کلسیم موجود در شیر و لبنیات از نرمی استخوان، کندی رشد، خرابی دندان ها در کودکان و پوکی استخوان در بزرگسالان پیشگیری می کند به طوری که مصرف ۲ تا ۳ لیوان شیر در روز می تواند نیاز بدن به کلسیم را در افراد بالغ تامین کند.

با این همه در خصوص مصرف شیر و لبنیات سوالات زیادی برای افراد پیش می آید که در این متن سعی شده به برخی از آنها پاسخ داده شود:

آیا شیر فقط برای بچه ها و استخوان‌های قوی نیست؟

بله، شیر و غذاهای لبنی برای رشد سالم، رشد و ساخت استخوان‌های قوی مهم هستند. اما آیا می دانستید خوردن لبنیات با قلب سالم، هضم غذا و عملکرد سیستم ایمنی و همچنین رشد اولیه مغز و مدیریت وزن مرتبط است؟ روزانه سه وعده لبنیات همراه با میوه ها، سبزیجات، پروتئین های بدون چربی و غلات کامل مصرف کنید.نوشیدنی‌های تخمیری مانند کفیر را امتحان کنید، فرقی نمی کند ۵ ساله باشید یا ۵۵ ساله، لبنیات می تواند در سفر سلامتی به شما کمک کند.

آیا نمی‌توانم مواد مغذی خود را از جای دیگری دریافت کنم؟

بیشتر توصیه‌های مربوط به کلسیم، ویتامین D و پتاسیم را که سه مورد از چهار ماده مغذی کم مصرف مورد توجه سلامت عمومی هستند (چهارمین مورد فیبر است) رعایت نمی‌کنند. غذاهای لبنی بیش از نیمی از کلسیم و ویتامین D در رژیم غذایی را تامین می کنند و کم هزینه ترین منابع این ویتامین ها و مواد معدنی هستند.

جایگزینی مواد مغذی موجود در غذاهای لبنی با غذاهای غیر لبنی مستلزم افزایش کل غذای دریافتی، هزینه و کالری است (برخلاف سه وعده توصیه شده از غذاهای لبنی). فقط به همین جا بسنده نکنید: برای مقرون به صرفه ترین رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، از انواع غذاها – از جمله لبنیات، میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و سایر پروتئین های بدون چربی استفاده کنید.

آیا شیر طعم دار مانند برخی از شکلاتها (تلخ) مغذی است؟

شیر طعم‌دار منبع مهمی از مواد مغذی برای بسیاری از بچه‌های در حال رشد است. این یک منبع خوب یا عالی از ۱۳ ماده مغذی ضروری است و تنها حدود ۴ درصد از قندهای افزوده شده به رژیم غذایی کودکان را تامین می کند.

طبق این مطالعه، مصرف شیر طعم‌دار با اضافه وزن یا چاقی مرتبط نیست و اغلب با کیفیت کلی رژیم غذایی سالم‌تر مرتبط است. بچه‌ها طعم آن را دوست دارند و بنابراین تمایل بیشتری به نوشیدن آن دارند، که منجر به مزایای تغذیه‌ای و کاهش ضایعات غذا می‌شود.البته، شیر طعم دار مانند شیر شکلات فقط برای بچه ها نیست. بعد از تمرین یک وعده ۸ اونسی مصرف کنید تا آنچه بدن برای کمک به ریکاوری نیاز دارد را دریافت کنید.

آیا غذاهای لبنی با شیر کامل می توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند؟

غذاهای لبنی کم چرب یا بدون چربی را برای افراد ۲ سال و بالاتر توصیه می کنیم اما دستورالعمل چربی های اشباع را رد نمی کنند. این محدودیت در ۱۰ درصد از کل کالری روزانه شما محدود شده است. ممکن است یک وعده لبنیات با شیر کامل را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم در نظر بگیرید.

تحقیقات نوظهور نشان می دهد که خوردن لبنیات با شیر کامل نه تنها می تواند در یک برنامه غذایی سالم قرار گیرد بلکه می تواند به کاهش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، مرگ و میر، سکته مغزی، فشار خون بالا و چاقی کمک کند. اثرات محافظتی آن احتمالاً به دلیل مزایای مشخصات منحصر به فرد مواد مغذی لبنیات است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مصرف شیر و لبنیات و پاسخ به چند ابهام
  • خبر خوب برای اورتون؛ فرهاد مشیری از توافق برای فروش باشگاه خارج می‌شود
  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • همایش بزرگ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آغاز شد
  • آغاز ترافیک صبحگاهی در بزرگراه های پایتخت
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو