Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ منابع عراقی از آغاز مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدای حشد شعبی از فرودگاه المثنی در بغداد به سمت کاظمین خبر دادند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی و سایر شهدای حشد شعبی امروز (شنبه) از فرودگاه المثنی در بغداد به سمت شهر مقدس کاظمین آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تعداد بازدید : 33 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
مراسم وداع با پیکر شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المندس و همرزمانشان در کاظمین

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در صحبت‌هایی به تشریح برنامه تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان وی در عراق پرداخت و در این باره گفت: انشالله اجساد طیبه شهدا به کاظمین آورده خواهند شد تا مراسم باشکوهی در حرم امام جواد (ع) و امام کاظم (ع) برگزار شود که این مراسم با حضور مسئولین محترم عتبه و مردم کاظمین خواهد بود. بیشتر بخوانید:
آغاز مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی از کاظمین +عکس مسجدی در ادامه گفت: آنطوری که دوستان من گفته‌اند از طرف عتبه کاظمین ۳ روز هم مراسم برای شهدای عزیز به طور مستمر برگزار خواهد شد. انشالله بعد از آنکه تشییع پیکر مطهر شهدا در کاظمین انجام شد برای مراسم رسمی که در بغداد است انشالله شهدا به آنجا منتقل خواهند شد.

در حمله خصمانه آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و تعدادی از اعضای حشد شعبی به شهادت رسیدند.   لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000pzo خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان

مرحوم عباسعلی چاه کبوتری پدر شهید روز یکشنبه بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع وی صبح امروز در گرگان تشییع و در گلزار شهداء در امامزاده عبدالله این شهر در خاک آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت مرحوم چاه کبوتری هم امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت در مسجد جامع روستای رحمت آباد برگزار می شود.

شهید والامقام عباس چاه کبوتری در روز دوازدهم اسفند سال شصت و پنج در سن شانزده سالگی و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد