Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال احمدی، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، سردار قاسم سلیمانی به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی و خانواده معظم ایشان، در آستانه صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل گزینش در ۱۵ دی ماه ۶۱، عنوان کرد: برنامه‌های ویژه ایی به منظور گرامیداشت این هفته در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دیدار دست اندرکاران و گزینشگران آموزش و پرورش کردستان با نماینده محترم، ولی فقیه در استان، دیدار با نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، برگزاری همایش استانی گزینشگران آموزش و پرورش استان، غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش کوهپیمایی و برگزاری نشست‌های مختلف را از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

۱۵ لغایت ۲۲ دیماه به نام هفته گزینش نام گذاری شده است و هر ساله به همین مناسبت و به پاس تکریم اهتمام گزینشگران ویژه برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ایثارگران و جانبازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته گرامیداشت معلم از تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی تا خرداد ماه خبر داد.
////////////////
بمناسبت فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در مراسمی از معلمان و اعضای انجمن اولیای مدارس آزادشهر قدردانی شد.
/////////////////
رحمان قاضی لر شهردار بندرترکمن گفت : در اجرای طرح آسفالت معابر شهری ، امسال سیزده هزار تن آسفالت برای این شهر در نظر گرفته شده و در مرحله اول محله قدیمی استقبال آسفالت خواهد شد.
/////////////////
جلال الدین تاج پور مدیر  آموزش و پرورش کلاله در نشستی خبری گفت : در این شهرستان هم اکنون ۱۲ فضای آموزشی در حال ساخت داریم که تا اول مهر ۳ واحد آن به بهره برداری می رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • معلمان جایگاه مهمی در آگاهی جامعه دارند
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود