Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کارگردان پایتخت که در ویژه‌برنامه شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی حاضر شده بود، ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید، گفت: این اتفاق باعث اتحاد و وحدت فکر و عمل بیشتری در بین ایرانیان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این روزها مشغول کار برای «پایتخت ۶» هستند، با یادآوری نشست‌هایی که برای ساخت «پایتخت ۵» با سردار سلیمانی داشته‌اند، گفت: واقعیت این است که ملاقاتی ترتیب داده شد تا من خدمت سردار رسیدم و در واقع از نزدیک این اتفاق خوب برایم افتاد که ایشان را زیارت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم یادآور شد: او در نهایت سادگی و عطوفت برخورد می‌کرد که با این ویژگی‌ها تاثیر زیادی روی مخاطب خود داشتند. نظرات بسیار مثبت و سازنده‌ای راجع به «پایتخت» داشتند؛ چه در مرحله فیلم‌نامه و چه در مرحله‌ای که قرار بود ساخته شود. در خدمت او بودیم و جزو لحظات فراموش‌نشدنی زندگی‌ام بود.

این کارگردان تلویزیون تاکید کرد: شب گذشته تا دیروقت کار کرده بودیم و صبح دیروقت از خواب بیدار شدیم و اولین خبری که از تلویزیون شنیدیم این خبر تلخ بود. بسیار شوکه شدم. در سریال «امام علی(ع)» اگر خاطرتان باشد جمله‌ای هست که وقتی خبر شهادت مالک را می‌آورند و می‌گوید مالک هم مرد، طرف مقابل می‌گوید با مرگ مالک تازه باورم می‌شود که مرگ هم وجود دارد. این خبر اینقدر باورنکردنی، نابهنگام و متاثرکننده بود که تاثیر عجیب و غریبی گذاشته است و هنوز نمی‌شود این خبر را باور کرد.

مقدم در ادامه با بیان اینکه مطمئن باشید این اتفاق باعث اتحاد و وحدت فکر و عمل بیشتری در بین ایرانیان خواهد شد، تاکید کرد: این وحدت، شکل گرفته است و بیشتر هم خواهد شد. وقتی عقل و منطق به بن بست می رسد، زور و ترور به وسط می‌آید. در بیانیه خانه سینما هم جمع بزرگی از اهالی سینما این اتفاق را محکوم کرده‌اند. جامعه ما، مردم و هنرمندان ما، یک ستون جبران‌ناپذیر و محکم را از دست دادند که خیلی ضایعه اسفباری بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیروس مقدم سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر

پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد. رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

     

دیگر خبرها

  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • انیمیشن‌هایی متفاوت برای بزرگترها ؛ انیمیشن‌هایی مفرح برای بچه‌ها
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)