Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای منتشر کرد.

 در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  (سوره احزاب - آیه ۲۳)

خبر شهادت سردار سرافراز جهان اسلام و ذوالفقار ولایت قطعا قلب تمامی مومنان، مجاهدان و امت اسلامی را به درد آورد و ما را به سوگی بزرگ نشاند اما بدانیم خون پاک این سردار عزیز ولایت، نه تنها پایمال نخواهد شد بلکه مانند سیلی خروشان بساط فتنه آمریکایی، صعودی و صهیونیستی دشمنان اسلام را از منطقه ریشه‌کن کرده و درخت مقاومت را آبیاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز اگر سردار فداکار و عزیزمان در میان ما نیست اما میلیون‌ها سلیمانی دیگر از هر قطره خون پاک او متولد شده و بساط مشرکان و کافران زمانه به خصوص آمریکای جنایتکار و صهیونیست خونخوار را برای همیشه برچیده خواهد کرد. سردار شهید و عزیز ما با شهادتش راهی را که برای ریشه‌کن کردن فتنه آمریکایی در منطقه سال‌ها زمان می‌برد کوتاه کرد چراکه امت اسلام از خون سردار عزیز خود نمی‌گذرد و اهل مسامحه و سازش نیست.

امروز بار دیگر خوی خباثت و وحشی‌گری سردمداران آمریکا چهره کریه خود را عیان کرد و یکی از برجسته‌ترین تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) را که همه‌ عمرش به جهاد در راه خدا گذرانید، به شهادت رسانید تا برگ ننگین دیگری بر کارنامه سیاه دولت تروریست آمریکا افزوده گردد و اخراجش از منطقه را تسریع بخشد. بی‌تردید مجاهدین جبهه مقاومت تحت فرمان ولی زمانشان انتقام سخت خون مطهر سپهبد حاج قاسم سلیمانی را که امتداد خط سرخ حرکت عاشورا است، خواهند ستاند.

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی این ضایعه عظیم را به محضر حضرت بقیه‌الله(ارواحنا له الفدا)، ولی‌ امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(ادام الله ظله العالی)، آزادگان جهان، ملت‌های مظلوم منطقه و ملت مقاوم و رزمنده ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و با بازماندگان شریف و عزیز سیدالشهدای جبهه مقاومت و همرزمان شهیدش علی‌الخصوص شهید ابومهدی المهندس نایب رئیس فقید حشدالشعبی عراق در غم و سوگ شریک بوده و رضوان الهی و حشر با حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) را برای این شهدا و صبر و اجر برای بازماندگان محترم ایشان از درگاه خداوند متعال خواستار است.

در خاتمه تاکید می‌گردد اعضای جبهه و کلیه احزاب و تشکل‌های عضو در کنار ملت ایران و مجاهدین جان برکف مقاومت آماده هرگونه جانفشانی جهت اجرای اوامر ولی امر مسلمین هستند.

وَسَیَعْلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهادت سردار سلیمانی جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای مسئولیت حمله موشکی به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی را به عهده گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌ اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز یکشنبه توانستند شهرک «کریات شمونه» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ اول خود اعلام کرد، که در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به جنایت هولناک رژیم اسرائیل در شهرک «میس الجبل» که منجر  به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان شد،  رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه شهرک کریات شمونه را با ده‌ها موشک کاتیوشا و فلق هدف قرار دادند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله پیش‌تر تصریح کرده بود که به هر تجاوز رژیم اسرائیل قطعا پاسخ خواهند داد و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهند کرد.

وی تاکید کرد: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش‌بس بسته شود.

شیخ نعیم قاسم گفت که پشتیبانی از غزه، در حقیقت پشتیبانی از لبنان است، زیرا آنچه را در غزه جریان دارد، در برابر خود می‌بیند و اگر سکوت کند، قربانی بعدی خواهد بود.

اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کردعملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • حزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفت
  • کارشناس مذهبی تلویزیون: دانشجویان معترض امریکا پیروان امام صادق هستند | فیلم
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند