Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: برخلاف مولفه‌های معمول در کشورهای استعماری که خشونت و زور را مولفه قدرت می‌دانند ایثار و شهادت مهمترین مولفه قدرت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام رضا دیلم بیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: شادی مقطعی دشمنان برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی با ورود غیور مردان به زودی تبدیل به عزا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سیاه‌پوش شدن فضای شهرستان باید فضای شهد شیرین شهادت را برای مردم تداعی کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس از اعزام نیروهای انقلابی شهرستان  برای حضور در تشییع جنازه سردار سلیمانی خبر داد و گفت: ما آمادگی داریم تا مشتاقان و نیروهای انقلابی که خواستار شرکت در مراسم تشییع جنازه سردار در تهران هستند را اعزام کنیم و اقدامات لازم در این خصوص انجام شده است.
وی با اعلام برنامه‌های عزاداری در شهرستان خاطرنشان کرد: امروز ساعت 10 مراسم عزاداری «سردار سلیمانی» در مسجد قائمیه با حضور همه مردم و مسوولان شهرستان برگزار شد و امشب نیز همراه با نماز مغرب و عشا مراسم سوگواری این سردار بزرگ با سخنرانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در مسجد قائمیه برگزار می‌شود.
دیلم ادامه داد: در محلات مانند «سیدآباد» نیز مراسمات عزاداری با تمرکزی بیشتری و در چند مسجد با هم برگزار می‌شود.

انتهای بیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ خشونت شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود