Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکی یازع شنبه در گفت‌وگو باخبرنگار ایرنا اظهارداشت:در این موکب ها ضمن پخش پیام مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهید سیلمانی گرامی داشته می شود.

وی به برگزار مراسم بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در شهرهای مرزی اروندکنار، چوئبده و روستاهای آبادان اشاره کرد و بیان داشت: عشایر منطقه نیز با محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سلیمانی برای برگزاری مراسم‌ یادبود این شهید اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یازع ، سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را مالک اشتر زمان معرفی کرد و گفت: حماسه‌های این سردار سرافراز در دوران دفاع مقدس، لبنان، سوریه و عراق فراموش نشدنی است و مردم خوزستان هیچگاه رشادت‌های این سردار سرافراز را فراموش نمی‌کنند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
وزارت  امور خارجه کشورمان هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ جنایتکارآمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.   

خوزستان فردا یکشنبه نخستین میزبان پیکر پاک شهید سردار سلیمانی در کشور خواهد بود.

برچسب‌ها سردار قاسم سلیمانی خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی خوزستان آبادان سردار قاسم سلیمانی خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم