Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح پاکسازی نقاط آلوده، پاتوق‌های محلات اطراف میدان امام حسین (ع) با همکاری ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری، در جمع خبرنگاران گفت: ۹۲ باب خانه در خیابان‌های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین(ع) شناسایی و پاکسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در این طرح ۱۷۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۵۲ خرده‌فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تعدادی از منازل در خیابان‌های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین (ع) به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کردند و موجب ناامنی این منطقه شده بودند که با اجرای این طرح در پاسخ به در خواست مطالبات مردمی انجام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخی از این منازل قابل ساماندهی است، تصریح کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند، پلمب شده و تعدادی از مالکان نیز بازداشت شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از صاحبان منازل به دنبال درآمدزایی، یک اتاق را به ۱۰ الی ۱۵ نفر اجاره می‌دادند و شبی ۱۵ هزار تومان می‌گرفتند، ادامه داد: وضعیت بهداشتی این مناطق ضعیف بوده و مالکان بدون اینکه امکانات بهداشتی و رفاهی برای مستاجران تهیه کنند، اتاق‌هایی در اختیار آنها قرار می‌دادند.

کد خبر 475401 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی سارق اعتیاد - معتاد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی سارق اعتیاد معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

مهر در خبری نوشت:وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903185

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان دراعتراضات ضد صهیونیستی
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • پلیس فرانسه با هدف پاکسازی دانشگاه علوم‌سیاسی پاریس از دانشجویان تحصن کننده حامی فلسطین وارد عمل شد