Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@09:54:44 GMT

آمریکا بزرگ‌ترین تروریسم جهان است

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۷۸۰۹

آمریکا بزرگ‌ترین تروریسم جهان است

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: «آمریکا تشکیل‌دهنده داعش، طالبان، تکفیری‌ها و حامی و بزرگ‌ترین تروریسم جهان است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بابل، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: «شهادت تزریق خون است بر پیکره اجتماع و حب به وطن، عشق به ولایت و رهبری مهم‌ترین ویژگی سردار خوبی‌ها سردار سلیمانی بود که با شهادت به حقش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی گفت: «به فرموده حضرت امام خمینی(ره) بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، سپهبد سلیمانی عاشق رهبری و شهادت بود، رفتار خوش، فداکاری، ایثارگری و خدمت به خلق از بهترین خصایص کاری و اخلاقی وی در دوران خدمت بود.»

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تأکید کرد: «دنیا بدانند ملت ایران هوشیار و با تفکر در شرایط حساس تصمیم عاقلانه و درگرفتن انتقام از هیچ‌کس ترس ندارند.»

به گفته موسوی، سپهبد سلیمانی در دل‌های مردم به‌عنوان یک سمبل ملی جاداشت.

وی افزود: «سلیمانی در هماهنگی و انسجام جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه یک فرمانده اثرگذار و در برقراری امنیت و آرامش و در دفاع از حریم و حرم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.»

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: آمریکا دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل تروریسم جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین