Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا تاریخ نهم دی ماه سال جاری، ۱۴۶۸۵ میلیارد ریال غرامت سیل در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات به خسارت‌دیدگان بخش کشاورزی استان‌های سیل‌زده پرداخت شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید محمد موسوی درباره اجرای مصوبات دولت برای پرداخت کمک بلاعوض به خسارت‌دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از سازمان های جهاد کشاورزی استان های خسارت دیده از سیل تا تاریخ نهم دی ماه امسال، از تعداد ۲۴۳ هزار و ۳۶۶ پرونده به مبلغ ۱۵۰۲۶ میلیارد ریال در کمیته های تخصصی شهرستان های استان های خسارت دیده از سیل پس از بازدید میدانی، بررسی و تایید شد و تعداد ۲۱۷ هزار و ۷۴۶ پرونده به مبلغ ۱۰۹۸۷ میلیارد ریال پس از بررسی، مورد تصویب کارگروه استانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این میزان، مبلغ ۹۱۷۶ میلیارد ریال برای ۱۹۸ هزار و ۹۵۸ پرونده به حساب خسارت‌دیدگان واریز شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی درباره پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، عنوان کرد: تاکنون، تعداد ۱۵۰ هزار و ۷۳۵ پرونده به مبلغ ۱۲۵۵۵ میلیارد ریال از طریق سازمان جهاد کشاورزی استان های خسارت دیده از سیل به بانک های عامل معرفی و تعداد ۵۹۸۳۹ پرونده به مبلغ ۵۵۰۹ میلیارد ریال به خسارت دیدگان پرداخت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرداخت خسارت سیل به کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • تقلب در تعمیر کولر
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند