Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد طلاب و روحانیون یزد با اجتماع در مدرسه علمیه مصلی یزد، اقدام عاملان شهادت سردار شهید، سپهبد قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

در پی شهادت مظلومانه سپهبد«قاسم سلیمانی» صبح امروز 14 دیماه، تجمع اعتراض آمیز طلاب و جمعی از روحانیون دارالعباده یزد، با حضور آیت الله«محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه علمیه مصلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلاب در این تجمع اعتراض آمیز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»،«عزا عزاست امروزف خامنه‌ای رهبر صاحب عزاست امروز»، «یا حجت ابن الحسن، تسلیت تسلیت» و «مرگ بر اسرائیل» انتقام خون شدای جبهه مقاومت را خواستار شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار رسیدگی سریع مسئولان امر به این موضوع و پاسخ به یاوه‌گویان و جنایتکاران شدند.

سردار قاسم سلیمانی بامداد جمعه 13 دیماه به وسیله هلی کوپتر آپاچی آمریکای جنایتکار در فرودگاه بغداد ترور و به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی يزد روحانیون و طلاب شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان