Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی» وزیر امور خارجه قطر که ساعاتی قبل وارد تهران شد، با حضور در وزارت امور خارجه با «محمد جواد ظریف» همتای ایرانی خود دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه و مهمترین مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه شرایط جدید در عراق و ترور سردار حاج قاسم سلیمانی گفتگو و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر امور خارجه قطر شرایط تنش زای جاری در منطقه پس از تحولات روز گذشته را حساس و نگران کننده توصیف کرد و اظهار داشت: باید راه حلی مسالمت آمیز برای کاهش این تنش‌ها و بازگشت آرامش به منطقه پیدا کرد.

 

 

ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی نیز با تروریستی خواندن اقدام نظامیان آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی رژیم آمریکا را مسئول عواقب و پیامدهای آن خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران خواهان تنش در منطقه نیست و حضور و دخالت نیروهای خارجی و فرامنطقه ای باعث بی ثباتی، ناامنی و افزایش تنش در منطقه حساس ماست. 

طرفین همچنین روابط دو جانبه در همه حوزه ها را خیلی خوب توصیف و بر گسترش و تعمیق آن تاکید کردند.

 

 

امروز وزرای خارجه ایران و قطر یک دور با حضور هیأت‌های دو طرف و یک دور هم به صورت خصوصی در محل وزارت خارجه ایران به گفتگو پرداختند.

وزیر خارجه قطر همچنین امروز با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ملاقات می‌کند.

به گزارش فارس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی بامداد دیروز (جمعه) ۱۳ دی ماه در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهارت رسیدند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد یک هیات اقتصادی پیونگ یانگ به ریاست وزیر امور اقتصادی خارجی این کشور عازم ایران شده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی کره شمالی «کی سی ان ای» اعلام کرد: این هیات اقتصادی به ریاست یون جونگ هو وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی روز ۲۳ آوریل (به وقت محلی) این کشور را به مقصد ایران ترک کرده است.   این خبرگزاری به جزئیات دیگری در مورد این سفر اشاره نکرد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رزمایش هوایی آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در تقابل با کره شمالی کره شمالی باز هم تسلیحات جدید رونمایی کرد گارد ساحلی ژاپن : موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد

دیگر خبرها

  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد