Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات مذاکره استقلال با جیانی دی‌بیاسی برای جانشینی استراماچونی چه بود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طرفداران استقلال قطعا در جریان هستند که بعد از منتفی شدن بازگشت استراماچونی به تهران، باشگاه سراغ جیانی دی‌بیاسی رفت و با او به توافق رسید اما طبق ادعای خبرنگار ایتالیایی گازتا دلو اسپورت و سایت توتومرکاتو، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اجازه عقد قرارداد استقلال با این مربی را نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از این قرار است که روز سه شنبه هفته پیش، نمایندگان استقلال در جریان مذاکراتشان با وکیل استراماچونی در دوحه به این نتیجه می‌رسند که احتمال بازنگشتن مربی ایتالیایی محبوب هواداران استقلال بیشتر از احتمال بازگشت اوست و ترجیح می‌دهند در همان دوحه سراغ پلن B یعنی مذاکره با سایر گزینه‌ها بروند تا در صورتی که بازگشت استرا منتفی شد، آنها خیلی زود با یکی از گزینه‌های جانشینی او به توافق برسند. آنها برای این کار زیاد وقت نداشتند و پس از مشورت تصمیم می گیرند به صورت مخفیانه و تا زمانی که استراماچونی پاسخ نهایی را می دهد با چند گزینه خارجی مذاکره کنند. همانطور که قبلا هم نوشتیم تاکید خلیل زاده این بوده که سرمربی جانشین استراماچونی هم خارجی و حتی در صورت امکان ایتالیایی باشد. 

چیرو فرارا
استقلال با دو گزینه کار را جلو می برد. گزینه اول استقلال، چیرو فرارا بوده که قیمت درخواستی بالای او( 2 میلیون یورو) برای یک و نیم فصل باعث می‌شود نمایندگان استقلال سراغ دیگر گزینه ایتالیایی مورد نظرشان یعنی دی‌بیاسی بروند. مربی‌ای که قرار بوده با همان تاکتیک و روش استراماچونی، استقلال را در نیم فصل دوم هدایت کند. انتخاب دی بیاسی با توجه به اینکه او هم به سیستم سه پنج دو تسلط خاصی داشت، انتخاب مناسبی به نظر می آمد. قیمت درخواستی او برای هدایت استقلال، 750 هزار یورو برای یک فصل و نیم بوده که این پول شامل دو دستیار او هم می‌شده است. توافقات ابتدایی در دوحه حاصل و پیش قرارداد هم تا پایان روز چهارشنبه آماده می‌شود. پنج شنبه صبح، علیرغم تمایل بالای سرپرست استقلال به همکاری با این مربی ایتالیایی، طبق ادعای خبرنگار ایتالیایی گازتا دلو اسپورت و سایت توتومرکاتو، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور این مربی در ایران مخالفت می‌کند تا نهایتا خلیل‌زاده و همکارانش سراغ گزینه ایرانی‌شان یعنی فرهاد مجیدی بروند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ده بیاسی تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • دلار آزاد به دامنه ۵۰ هزار تومان سقوط کرد
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟