Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز زندگی زوج جوان اصفهانی مصادف شد با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ۱۳ دی را برای آنها ماندگار کرد؛ این زوج اصفهانی که قلبشان از شنیدن خبر شهادت سردار به درد آمده است نخستین روز زندگی خود را در گلستان شهدا آغاز کردند. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دست در دست هم نهاده‌اند تا نخستین فصل از زندگی زیبا و مشترک خود را آغاز کنند، مهمانان را دعوت کرده‌اند تا آنها نیز شریک شادی‌شان باشند؛ همه چیز برای برگزاری مراسم مهیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب را باید به صبح برسانند و سپس در روز 13 دی، همانطور که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند، مراسم عقد را برگزار کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند؛ آغاز راهشان مصادف شد با شهادت سردار رشید حاج قاسم سلیمانی. داماد می‌گوید: زمانی که خبر شهادت سردار را شنیدم قلبم به درد آمد.

زمانی که ما آدم‌ها برای خوشی‌های زندگی‌مان تصمیم می‌گیریم و برنامه‌ریزی می‌کنیم مردانی هستند که برای امنیت ما جان می‌دهند؛ آن شب کمتر کسی می‌دانست که سردار شهیدمان کجاست و چه می‌کند تنها همین را می‌دانستیم که امنیت برقرار است و در کنار عزیزانمان به روزهای آینده می‌اندیشیم.

با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و علی‌رغم خواست عروس و داماد مبنی بر عقب انداختن مراسم عقد این امر میسر نشد. در نهایت خطبه عقد میان عروس و داماد جاری شد و آنها ازدواج کردند؛ اما دلشان جای دیگری بود، زمانی که مهمانان منزل آنها را ترک کردند عروس و دامادی که دل توی دلشان نبود عزم سفر کردند، آن هم سفر به گلستان شهدا و نزد شهدایی که هر چه داریم از آنهاست.

شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی قلبمان را به درد آورد

عروس و داماد بغض داشتند و برای آرامش دلشان به گلستان شهدا و کنار مزار شهدا آمده بودند. داماد وقتی که مقابل دوربین خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، گفت: ما هرچه داریم از شهداست.

وی به تشریح ماجرای ازدواج خود وتلاقی آن با روز شهادت سردار سلیمانی پرداخت و اظهار داشت: صبح وقتی خبر را شنیدم قلبم به درد آمد، همسرم هم از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شد، با من تماس گرفت و خواست که مراسم را عقب بیندازیم اما به خاطر برنامه‌ریزیهایی که از قبل انجام دادیم امکانش نبود، مراسم عقد را برگزار کردیم و غروب به گلستان شهدا آمدیم.

گزارش| ملت ایران در سوگ سردار دل‌ها / درس بزرگ سردار شهید سلیمانی به مردم؛ غرور، سربلندی و اتحادیک فرمانده ارشد نیروی زمینی سپاه: پرچم جبهه مقاومت همچنان برافراشته خواهد ماند / آمریکا ‌بدانند این اقدام برای آنها گران تمام می‌شودمیدان امام (ره) اصفهان امروز ساعت 14؛ میعادگاه یاران «شهید سلیمانی» + پوستر

13 دی برایمان ماندگار شد

وی با بیان اینکه 13 دی برای ما خیلی ماندگار شد، خاطرنشان کرد: این روز هم مراسم عقد ما بود و هم روز شهادت مردی که همتا نداشته و نخواهد داشت. وقتی پیام آقا را شنیدم خیلی دلم گرفت، همسرم هم اصرار داشت به گلستان شهدا برویم و آمدیم.

تازه داماد اصفهانی و انقلابی گفت: با اینکه دلمان خون است اما به ارواح طیبه همه شهدا از صدر اسلام تا کنون به روح امام (ره) و شهدا قسم که برای ما و همه جوانانی که می‌خواهند ازدواج کنند دعا کنید. امیدوارم شهدا دست ما را هم بگیرند، اگر حاج قاسم‌ها نبودند ما اینجا نبودیم و امنیت نداشتیم.

راه شهدا را با قدرت ادامه می‌دهیم؛ کاش عاقبت ما هم به شهادت ختم شود

وی افزود: درست است که مشکلات فراوان است اما با قدرت و قوت راه شهدا را ادامه می‌دهیم و امیدوارم که عاقبت راه ما نیز به شهادت ختم شود.

وی بیان کرد: همه بدانند ما اگر به راه امام (ره)، شهدا، اسلام، قرآن و خدا پا بگذاریم قطعا و همیشه با وجود همه مشکلات پیروزیم، تا زمانی که شهدا هستند ما نگرانی نداریم.

زوج اصفهانی زندگی مشترک خود را با قدم گذاشتن در گلستان شهدا آغاز کردند و از شهدا خواستند تا برای آنها و همه جوانان دعا کنند تا آنها نیز عاقبت بخیر شوند. خوشا راهی که از شهادت آغاز شود و به شهادت نیز ختم شود.

انتهای پیام/164/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، آغاز تحول در منطقه

آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران در مراسم سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) در سپاه صاحب الامر استان قزوین با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام گفت: عصر جدیدی در منطقه آغاز شده که بازیگران اصلی آن پیروان پیامبراعظم صلوات الله علیه و امامان معصوم هستند. 

 آیت الله خاتمی افزود: در همین راستا عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح کشور علیه رژیم غاصب اسرائیل آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی ونظامی است.

وی همچنین در مراسم دیگری در مسجد شیخ الاسلام قزوین با تبیین شخصیت، فضایل و مناقب امام ششم شیعیان جهان گفت: بیش از چهار هزار نفر در مکتب امام صادق (ع) درس خواندند به طوریکه آن حضرت نقش مهم و تعیین کننده در تربیت شاگردان فرزانه و برجسته و همچنین تبیین معارف اسلام و گسترش علوم ایفا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود