Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با بیان اینکه نتایج آزمون استخدامی فرهنگیان از نیمه دوم دی‌ماه سال جاری اعلام می‌شود، بیان کرد: مطابق اعلام سازمان سنجش کشور، دو برابر ظرفیت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فرهنگیان از ۱۵ دی‌ماه ۹۸ اعلام می‌شود که آموزش‌وپرورش تعداد ۱۸ هزار ۹۵ نفر سهمیه استخدام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: بر اساس اسامی اعلام‌شده از سوی سازمان سنجش افراد را وارد فرایند مرحله گزینش و تائید نهائی می‌کنیم و قبول‌شدگان به دوره‌های آموزشی معرفی می‌شوند تا برای مهرماه سال آینده وارد چرخه آموزش در مدارس شوند.

الهیار ترکمن با بیان اینکه ۳۶۰ هزار دانش‌آموز کشور در مدارس شبانه‌روزی مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش آموزان از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش گفت: علی‌رغم همه محدودیت‌های مالی آموزش‌وپرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه‌روزی و تأمین سرانه غذائی و رفاهی آن‌ها بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان اجرای دوره‌های مهارت‌آموزی برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم ۳۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها را به سمت مدارس شبانه‌روزی سوق دهیم و در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم.

الهیار ترکمن بابیان اینکه سرانه غذائی دانش آموزان مدارس شبانه ریزی کمتر از ۵ هزار تومان است، بیان داشت: ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت آموزش‌وپرورش مختص مدارس شبانه‌روزی است که با هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان برنامه و خزانه کل کشور، از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟