Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به رزمندگان حشد الشعبی به دفتر ابومهدی المهندس در تهران پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی شهادت سردار رشید و سپهبد سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی،  محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به رزمندگان حشد الشعبی به دفتر ابومهدی المهندس در تهران پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن فارسی این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان به ایشان روزی می‌دهند.
(سوره آل عمران آیه ۱۶۹)

خطاب به رزمندگان حشد الشعبی
شهادت، از فضلیت‌های ویژه الهی است که مردان نیک روزگار شایسته رسیدن به این جایگاه والا را خواهند داشت. تاریخ اسلام از ابتدا تا به امروز شاهد بزرگ مردانی همچون حضرت امام علی (ع) است که ناجوانمردانه و خارج از میدان نبرد به شهادت رسیدند. امروز ملت عراق و ایران داغدار سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس است و این خون‌ها قطعا مردم دو کشور را بیدارتر و آگاه‌تر خواهد کرد و همبستگی و برادریمان مستحکم‌تر از گذشته برای مبارزه با یک دشمن مشترک یعنی شیطان بزرگ آمریکا است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی ضمن تسلیت این واقعه محضر ملت شریف عراق و رزمندگان سرافراز بسیج مردمی عراق، ان شاء الله در کنار هم به رهبری امام خامنه‌ای و مرجعیت عالیقدر عراق آیت الله سیستانی، انتقامی سخت از آمریکا و دیگر متحدانش خواهیم گرفت.


متن پیام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به زبان عربی نیز به شرح زیر است:

بسمه تعالی
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
(سورة آل عمران الآیة ۱۶۹)

کلمة الى مقاتلی الحشد الشعبی الابطال

الشهادة احدى فضائل الله الخاصة التی یستحق اطیب الرجال أن یصل الى هذه الدرجة العالیة. منذ البدایة و الی یومنا هذا من التأریخ الإسلامی رأى الإسلام رجالا عظماء کأمیر المؤمنین علی بن أبی طالب (ع) اخذ بهم غدرا و هم خارج میادین المعارک و نالوا مقام الشهادة الرفیع. ببالغ الحزن و الاسى تلقى بالامس الشعبین العراقی و الایرانی نبأ استشهاد اللوائین قاسم سلیمانی و ابو المهدی المهندس بإذن الله دمائهم الطاهرة ستجعلنا اکثر صحوة و وعیا و ستزید من اتحادنا و تلاحمنا لمواجهة العدو المشترک الشیطان الاکبر امریکا و اتباع‌ها.

باسمی و باسم اتحاد المجمع الإسلامی لطلبة الجمهوریة الإسلامیة الإیرانیة نتقدم الى الشعب العراقی الشقیق و مجاهدی الحشد الشعبی بأحر التعازی لإستشهادهم و ان شاء الله سنکون جنبا الى جنب لکی ننتقم لدمائهم الطاهرة من امریکا و حلفائ‌ها تحت قیادة الامام الخامنئی و المرجعیة الدینیة العلیا الإمام السیستانی.

محمد زادمهر
امین العام إتحاد المجمع الإسلامی لطلبة الجمهوریة الإسلامیة

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسم سلیمانی ابومهدی المهندس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان حشدالشعبی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «نادر نورمحمد» را به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورعراق منصوب کرد.

در حکم انتصاب نادر نورمحمد آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی در امر آموزش عالی و بر اساس بند ۷ از بخش ج ماده ۲ قانون‌ تشکیل وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری مصوّب ۱۳۸۳.۶.۱ مجلس شورای اسلامی ایران به مدت دو سال به عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق» منصوب می‌شوید. از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصرّح در قانون اعزام مصوّب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوّب ۱۳۸۸.۲.۲۰ دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشور محل مأموریت را به عنوان رایزن علمی در آن کشورها اجرا کنید.

همچنین بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی موجود در آن کشور، ایجاد زمینه‌ بهره‌برداری از آنها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی میهن اسلامی و به ویژه جذب دانشجویان و فناوران، با هماهنگی سازمان امور دانشجویان، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در آن کشور در چارچوب سیاست‌های دولت تأکید می‌کنم. تندرستی و توفیق روزافزون شما را در اجرای احسن مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 6090123

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست