Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سپاه نیوز، در متن پیام  دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه آمده است: روح بلند و مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی از بزرگ‌ترین مردان مجاهد معاصر و الگوی مجسم و مسلم شرف و انسانیت، نمونه عینی و کامل انسان تربیت شده اسلام و مکتب امام خمینی (ره) و یکی از نمادهای راستین دفاع از امت اسلامی و مظلومان عالم، اسوه و نماد عینی مبارزه با تروریسم، به دست شقی‌ترین آحاد بشر، به جمع آسمانیان و خیل شهیدان تاریخ پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: از دشمنانی که متأثر از منجلاب حیوانی فکر و اندیشه و رفتار خود محکوم به فساد و توحش و جنایت هستند و به چیزی غیر از این نمی‌توانند بیاندیشند و عمل کنند، درک این معنای آسمانی که شهادت و کشته شدن برای انسان مجاهد در راه خدا یک آرزوی همیشگی است که تا رسیدن به آن قرار و آرام ندارد، محال و غیر ممکن خواهد بود؛ شقی‌ترین دشمنان خدا که در جنایتی دیگر دستشان به خون پاک و مطهر سردار سلیمانی نیز آلوده شد، هیچ‌گاه پی به این حقیقت نخواهند برد که در موضع شهادت، مفهوم «فزت و رب الکعبه» و «احلی من العسل» چیست.

سردار تنگسیری در پیام خود تاکید کرده است: دشمن خیال کرده است با حذف فیزیکی حاج قاسم سلیمانی خواهد توانست جریان پرشور انقلابی را که با قدرت و اقتدار در سرتا سر منطقه شکل گرفته و ریشه دوانده است را نیز حذف می‌کند، غافل از اینکه جریان مقاومت و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی در دل ملت‌های منطقه چنان جایگاه پیدا کرده و قلب های مردمان آزاده را به تسخیر خود درآورده است که این جریان با حذف فیزیکی مجاهدانش، حذف‌شدنی نیست.

در بخش دیگر این پیام آمده است: شهادت هر مجاهد این جبهه به منزله جوشش خون تازه‌ای در رگ‌های این پیکره عظیم خواهد بود و بی‌تردید همین جریان بر اساس وعده تخلف‌ناپذیر خداوند متعال، دودمان استکبار را به باد خواهد داد و ریشه ظلم و جنایت و غصب و اشغالگری را در منطقه از بیخ و بن خواهد کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این پیام یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی عزیز، در جنایتی که از سوی پلیدترین آحاد بشر رقم خورد، به آرزوی دیرینه خود که سال‌ها انتظار آن را می‌کشید، دست پیدا کرد و همچون مولی و مقتدای خویش شهد شیرین شهادت را چشید و مزد سال‌ها مجاهدت مخلصانه خود را دریافت کرد و به عهد و پیمانی که با خدای خویش بسته بود تا آخرین لحظات عمر پایدار ماند.

سردار تنگسیری در ادامه پیام خود آورده است: ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه رزمندگان نیروی دریایی سپاه برای اجرای منویات حضرت امام خامنه‌ای در هماهنگی و همدلی با همه ملت داغدار ایران اسلامی که در غم از دست دادن یکی از بهترین فرزندان و مجاهدان و قهرمانانش خشمگین و اندوهگین و در عین حال سوگوار است و در هماهنگی با همه قوا و ظرفیت‌های جبهه مقاومت اسلامی، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز برای تداوم و استمرار آرمان‌ها و اهدافی که حاج قاسم، جان خود را در این راه تقدیم کرد و برای انتقام بزرگ از جانیان و عاملان و حامیان این جنایت و اعمال خشم انقلابی جهان اسلام علیه جریان صهیونیستی و آمریکایی، آماده [است] و لحظه‌شماری می‌کند و برای اجرای منویات و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش به فرمان است.

سردار تنگسیری ادامه این پیام آورده است: دشمن، ما را از مرگ و شهادت نترساند که شهادت برای ما یک آرزوی بزرگ است و تا آخرین نفر و آخرین قطره خون اجازه استیلای ظلم و استکبار نخواهیم داد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان بار دیگر مراتب تبریک و تسلیت خود را به مناسبت شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق و جمعی از همرزمانشان به ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شهیدپرور و قهرمان ایران و جهان اسلام، جبهه مقاومت اسلامی و آزادی‌خواهان جهان به ویژه خانواده معزز ایشان اعلام می‌کنم.

برچسب‌ها جهان اسلام مقام معظم رهبری تروریسم علیرضا تنگسیری قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهان اسلام مقام معظم رهبری تروریسم قاسم سلیمانی جهان اسلام مقام معظم رهبری تروریسم قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ