Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین به طرز تعجب آوری ۶.۴ درصد افزایش یافت، کاهش قیمت ۲۴ ساعت گذشته را جبران کرد و به بیش از ۷۲۸۸ دلار رسید و سپس تا ۷۲۰۰ دلار پایین آمد.

قیمت جهانی نفت هم ۳ درصد پس از حمله به فرودگاه بغداد توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و خبر شهادت سردار سلیمانی رئیس سپاه قدس ایران، افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درکمال تعجب، تاجران امروز متوجه شدند که افزایش امروز در حجم خرید بیت‌کوین تقریبا معادل با فروش دوم ژانویه بود که قیمت آن را تا ۶۹۰۰ دلار پایین آورد. رسیدن به ۷۲۸۸ دلار شگفت انگیز بود، ولی برای ادامه افزایش قیمت تا ۷۳۰۰ تا ۷۴۰۰ دلار، خریداران باید وارد عمل شده و مقدار خرید را حفظ کنند. اگر چنین اقدامی صورت نگیرد، قیمت‌بیت‌کوین بازهم تا محدوده ۷۰۰۰ و ۶۸۵۰ دلار روز قبل کاهش می‌یابد.

شاخص قدرت نسبی بیت کوین در حال حاضر روی ۴۸ و نزدیک به محدوده خوش بینانه قرار دارد.

اگر خریداران تمایل به خرید را در سطح فعلی حفظ کنند، قیمت تا بیش از ۷۵۴۳ دلار افزایش می‌یابد، ولی بالاخره تعیین کننده اصلی حجم خرید خواهد بود.

* تسنیم

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح