Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم تحت‌هدایت گراهام پاتر در روزی که ۲۷ دقیقه علیرضا جهانبخش را در ترکیب خودش داشت از صعود به مرحله چهارم جام حذفی انگلیس بازماند. تاریخ انتشار: 20:36 - 14 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۴۲۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه بازی‌های دور سوم جام حذفی انگلیس، از ساعت ۱۸:۰۱ امروز (شنبه به وقت تهران)، ۹ بازی همزمان در سراسر این کشور برگزار شد که در یکی از این دیدار‌ها تیم فوتبال برایتون لیگ برتری در خانه‌اش مقابل شفیلدونزدی دسته اولی تن به شکست یک بر صفر داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش که در دو بازی اخیر لیگ برتری برای برایتون گلزنی کرده بود، در دقیقه ۶۳ این بازی به جای بیسوما به بازی آمد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

فولام دست اولی هم در ورزشگاه کروین کاتیج با نتیجه ۲ بر یک استون‌ویلا لیگ برتری را از پیش‌رو برداشت و راهی دور چهارم این رقابت‌ها شد.

نوریچ‌سیتی لیگ برتری نیز در خارج از خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بر پرستون نورث اِند دسته اولی غلبه کرد و به دور بعد مسابقات صعود کرد.

ساوتهمپتون لیگ برتری هم در ورزشگاه سلهرست پارک با نتیجه ۲ بر صفر موفق به شکست هادرزفیلد دسته اولی شد و جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.

همچنین واتفورد لیگ برتری در خانه خود با نتیجه تساوی ۳-۳ توسط ترانمر روورز دسته دومی متوقف شد تا بازی تکراری تکلیف تیم صعودکننده را مشخص کند.

در سایر دیدار‌های برگزار شده هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

برنت‌فورد یک - استوک‌سیتی صفر

کاردیف‌سیتی ۲ - کارلیسل‌یونایتد ۲

آکسفورد یونایتد ۴ - هارتل‌پول یونایتد یک

ردینگ ۲ - بلک‌پول ۲

در ادامه این بازی‌ها از ساعت ۲۱:۰۱ امشب پنج دیدار همزمان برگزار می‌شود که در مهمترین بازی‌ها منچسترسیتی پذیرای پورت واله است و منچستریونایتد در خانه ولورهمپتون به میدان می‌‌رود.

بیشتر بخوانید: گل جهانبخش کاندیدای بهترین گل ماه شد + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون علیرضا جهانبخش جام حذفی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه

دروازه بان اسپانیایی با اشتباه خود به روند فوق العاده اش پایان داد.

طرفداری | داوید رایا بالاخره پس از 604 دقیقه در بازی های خارج از خانه لیگ گل خورد.

تاتنهام و آرسنال در چارچوب هفته 35 لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفته اند و در حالی این بازی با نتیجه 3-2 به سود توپچی ها به پایان رسید که گل اول تاتنهام روی اشتباه عجیب داوید رایا به ثمر رسیده است. رایا قصد بازیسازی از عقب زمین را داشت ولی به اشتباه، توپ را در پشت محوطه جریمه به کریستین رومروی پیش تاخته سپرد تا این مدافع آرژانتینی به راحتی دروازه تیم مهمان را باز کرده و یکی از گل‌های دریافتی را جبران کند.

این گل اولین گل دریافتی داوید رایا در بازی های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه بود. او پیش از این مقابل وولورهمپتون، برایتون، منچسترسیتی، شفیلدیونایتد، برنلی و وست هم کلین شیت کرده بود و آخرین گل دریافتی خارج از خانه او در لیگ برتر انگلیس پیش از بازی امروز، به دقیقه 89 بازی مقابل ناتینگهام فارست باز می گشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان