Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی روز شنبه در حاشیه بازدید از آغاز لیگ حرفه‌ای کراس فیت خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: ترور ناجوانمردانه یار رهبری و سردار رشید اسلام توسط آمریکایی‌ها محکوم است و به حول قوه الهی پاسخ دندان شکنی به این جنایت آشکار آنان خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر رضا آذریان از کسب رتبه نخست عملکرد هیأت ورزش‌های همگانی خراسان رضوی در ٩ ماه امسال خبر داد و گفت: ٣١ کمیته در هیأت ورزش‌های همگانی فعالیت دارند که کمیته کراس فیت جزو کمیته‌های فعال این هیأت است و توانسته علاقه‌مندان بسیار به این رشته پرنشاط و مفرح جذب کند.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم کمیته‌های این هیأت را در بخش‌های همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی گسترش دهیم تا با فراگیر شدن ورزش در جامعه آحاد مردم از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی به دور بمانند.
دبیر کمیته کراس فیت خراسان رضوی هم گفت: رقابت‌های این لیگ در پنج هفته ادامه دارد که در چهارچوب هفته اول این لیگ که دیروز در مشهد برگزار شد ٢٢ ورزشکار در دسته اورال حرفه‌ای از شهرستان‌های استان در بخش‌های سرعت، قدرت، استقامت، انعطاف و تکنیک با هم رقابت کردند.
مرتضی شجیعی افزود: اکثر شرکت کنندگان از ورزشکارانی هستند که در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بودند که این امر نشان از سطح بالای کیفی و کمی لیگ حرفه‌ای کراس فیت دارد.
وی ادامه داد: در این دوره ١٠ داور رسمی کمیته کراس فیت فدراسیون ورزش‌های همگانی قضاوت رقابت‌ها را بر عهده دارند.

شجیعی گفت: در پایان هفته اول لیگ حرفه‌ای کراس فیت یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محمدرضا اسدی، علی جمیلی، ایمان سبحانی، فرشید عمارلو و علیرضا معلم به ترتیب در رده‌های اول تا پنجم جدول لیگ قرار گرفتند.
وی افزود: لیگ حرفه‌ای کراس فیت خراسان رضوی از نظر کیفیت جزو حرفه‌ای ترین لیگ کشوری کراس فیت محسوب می‌شود که پس از ٩ مرحله رقابت در پنج هفته پیش رو ١١ بهمن ماه سال جاری با معرفی افراد برتر به پایان می‌رسد و تیم منتخب استان به مسابقات قهرمانی کشور راه می‌یابد.
دبیر کمیته کراس فیت خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر بیش از سه هزار ورزشکار زن و مرد این استان در سطوح آماتور، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای در بیش از ٧٠ باشگاه تخصصی کراس فیت فعالیت دارند و در صدد هستیم با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مسابقات قهرمانی مناطق و شهرستانی این رشته مهیج و پرنشاط را بیش از پیش در شهرستان‌های استان معرفی کنیم.

کراس فیت یک رژیم و برنامه برای تناسب اندام است که توسط "گرگ گلسمن" بنیانگذاری و ثبت تجاری شده و شامل تمرینات جسمانی و مسابقات تناسب اندام است.
تمرینات کراس فیت ترکیبی از وزنه برداری، پلایومتریک، پاورلیفتینگ، ژیمناستیک، تمرینات کالیستنیک و دیگر تمرین‌هاست.
این ورزش در قالب یکی از کمیته‌های ورزش همگانی انجام می‌شود.

برچسب‌ها ورزش همگانی مشهد خراسان رضوی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش همگانی مشهد خراسان رضوی قاسم سلیمانی ورزش همگانی مشهد خراسان رضوی قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد