Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@21:32:10 GMT

رندر قاب‌های جدید سامسونگ منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۳۹۸۸

رندر قاب‌های جدید سامسونگ منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌هاست که سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن همراه است و این را بارها و بارها ثابت کرده است. این شرکت با دانستن نیاز دقیق مخاطبان هدف خود بهترین محصولات را ارائه می‌دهد. این شرکت را می‌توان نمونه کاملی از تجربه و دقت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبوبیت گوشی‌های ساخته شده توسط این شرکت در قشر میان‌رده‌ها بیشتر از پرچمداران است زیرا قیمت مناسب‌تری دارند و می‌توان آن‌‌ها را گزینه مناسبی برای افراد بیشتر دانست.

رندر قاب‌ گوشی‌های جدید سامسونگ

فروشگاه آنلاین فنلاندی Luurinetti رندر قاب‌های زیبایی را برای پرچمداران جدید گلکسی S سامسونگ به نمایش گذاشته است. این قاب‌های جدید و جذاب تحت عناوین S11e، S11 و S11 پلاس هستند، اما طبق گفته‌های Ice Universe آن‌ها به عنوان گلکسی S20 S20 پلاس و (شاید) S20 Ultra رونمایی می‌شوند. به نظر می‌رسد طرح دوربین گلکسی S20 + با رندر‌هایی که چند ماه پیش دیدیم مطابقت دارد. اندازه صفحه نمایش نیز مطابق با مشخصات شایعه شده است.

 

بیشتر بخوانید: قاب نمایشگر تاشو، جواب ال‌جی به گوشی‌های منعطف 

مشابه گلکسی S20، دوربین سه‌گانه با فلاش LED و سنسور آن دقیقاً شبیه به تصاویری است که مدتی پیش توسط OnLeaks ارائه شد. همچنین در فهرست منتشر شده آمده است که اندازه صفحه نمایش ۶.۴ اینچ است و مطابق با آنچه که ما تاکنون شنیده‌ایم این مسئله درست به نظر می‌رسد. این اطلاعات جدیدی برخی از شایعات را اعتبار می‌بخشد.

رندر‌های این قاب‌ها ممکن است صددرصد دقیق نباشد؛ به خصوص در مورد گلکسی S20 اولترا. این قاب یک دوربین پراکنده را نشان می‌دهد که با طرح اصلاح شده توسط OnLeaks مغایرت دارد (همچنین به عدم وجود دوربین پیرسکوپ توجه کنید). طراحی نشان داده شده در رندر قاب‌های گلکسی، حتی بین کیس‌های مختلف S20 اولترا نیز همخوانی ندارد، بنابراین ما برای دیدن قاب‌ها در دنیا واقعی باید بیشتر صبر کنیم.

احتمال دارد به زودی تصاویر واقعی این قاب‌ها را مشاهده کنیم و پس از آن بتوانیم بهتر از گذشته درباره آن‌ها تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاب گوشی فروشگاه آنلاین گوشی سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم «عشق ناباور» با صدای عمران درویش به تولید رسید و به زودی وارد بازار می‌شود.

هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه به آهنگسازی پیمان خازنی بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمودهای محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده است، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است. البته در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

کد خبر 6098028 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • فهرست «ایران متحد» برای انتخابات دور دوم مجلس منتشر شد
  • ممنوعیت‌های بیشتر در انتظار تیک‌تاک
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • نخستین تصاویر تبادل آتش در زاهدان
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • ببینید | نماهنگ جدید شریک جرم منتشر شد
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد