Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@16:30:24 GMT

صبحی که آبستن خبر تلخ شهادت

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۴۰۰۶

صبحی که آبستن خبر تلخ شهادت

خبرگزاری آریا- گروه مالی گردشگری به مناسبت شهادت سردار جبهه مقاومت پیام صادر کرد.
سردار رشید و سرافراز وطن باشد؛ بی‌شک به شب شباهت بیشتری دارد. و صبح سیزدهم دی‌ماه برای برای مردم ایران چنین بود؛ لحظه‌ای که زمان از حرکت باز ایستاد تا بغض و حافظه تاریخی‌ این مردم شریف به خاطره دلاوری، بزرگی و رشادت؛ مردی شجاع پیوند بخورد که از دوران دفاع مقدس هشت‌ساله تا به امروز جز به صف تاریکی، سیاهی و مرگ نتاخته بود و جز به استقلال و حفظ تمامیت وطن ایمان و باور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عرض تسلیت این شهادت جانگداز و این فقدان عظیم به پیشگاه امام عصر(عج)،  رهبری معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهدا؛ ملت بزرگ ایران و به‌ویژه خانواده معزز ایشان؛ یقین داریم که آمریکای جنایتکار و ترامپ معلوم‌الحال که دارای کارنامه‌ای قطور و ننگین در ترور، خشونت و خونریزی‌ منطقه‌ای و جهانیست با این حرکت تنها و تنها پرده از ماهیت چهره پرفریب؛ شیطانی و جنگ‌طلب دولت خود برداشته‌ و بر عزم و جدیت مردم شریف ایران برای ایستادگی، مقاومت و ظلم‌ستیزی بیشتر خواهد افزود.

روابط عمومی گروه مالی گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود