Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ريیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه طی پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 22:09 - 14 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۴۳۳

به گزارش گروه حقوقی‌وقضایی خبرگزاری میزان،رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ضمن صدور پیامی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این سردار بزرگ اسلام با پیروی محض از، ولی خدا، هیمنه استکبار را فرو ریخته بود و سردمداران استکبار و صهیونسیم را به زانو درآورده بود؛ و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون
شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام و ذوالفقار ولایت، سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را که نماد مجاهد در راه خدا و مبارزه با ظلم و استعمار بود، به حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده و هم‌رزمان و دوستداران ایشان و همه ایرانیان و مردم آزاده جهان تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سردار بزرگ اسلام با پیروی محض از، ولی خدا، هیمنه استکبار را فرو ریخته بود و سردمداران استکبار و صهیونسیم را به زانو درآورده بود و با تلاش و مجاهدت شجاعانه خود در صف مقدم مبارزه با تروریسم بین الملل و سرسپردگان کور و کر آن‌ها، خواب شیرین را بر شیاطین خفته در کاخ‌های ستم تلخ کرده بود.

بیشتر بخوانید اقدام ترامپ به موجب قوانین و مقررات بین المللی، جنایت است/ پیگیری این اقدام تروریستی از طریق مجامع بین المللی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی لاریجانی با انتشار پیامی درگذشت مادر بهروز نعمتی، نماینده پیشین مجلس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز نعمتی

درگذشت مادر گرمی تان موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

اینجانب خود را در اندوه جنابعالی شریک دانسته،ضمن عرض تسلیت صمیمانه به شما، اخوان گرامی، خانواده معززو دیگر بستگان، از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، شادی روح و رحمت واسعه الهی و برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

علی لاریجانی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899351

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • منطقه پیام، از اولویت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان