Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:22:18 GMT

شهادت سردار مقاومت نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت است

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۴۲۱۰

شهادت سردار مقاومت نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: شهادت سردار مقاومت نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت است و رویکرد مجاهدان به دوره پیش و پس از شهادت سردار مقاومت تقسیم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مرتضی شیخ‌زاده شامگاه امروز در آیین یادبود سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: نمی‌توان نامی جز «ترور» بر اقدام جنایت‌کارانه آمریکا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترامپ با بکارگیری تروریسم دولتی برای به شهادت رساندن سردار جبهه مقاومت به دنبال فرار از استیضاح و کاهش فشار سیاسی بر خود است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این اشتباه راهبردی رییس جمهور آمریکا او را در بحرانی به مراتب سهمگین‌تر از استیضاح و آنچه در مخیله‌اش بگنجد قرار داد.

شیخ‌زاده ادامه داد: تبعات ترور سردار سلیمانی در روزهای آتی با آغاز پاسخ‌های ایران و جبهه مقاومت سبب می‌شود رییس جمهور آمریکا به عمق حماقیت و کوته فکری خود پی ببرد.

وی شهادت سردار سلیمانی را نقطه عطفی در تاریخ مجاهدت دانست و اضافه کرد: رویکرد مجاهدان و فرهنگ ایثار و شهادت به دوره پیش و پس از شهادت سردار مقاومت تقسیم خواهد شد.

در ادامه امام جمعه شهرستان قشم نیز گفت: بکارگیری تروریسم دولتی برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی بیانگر ضعف استکبار جهانی در مواجهه با جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم با محکوم کردن اقدام خبیثانه آمریکا، اظهار داشت: راه و تفکر این شهید والامقام تا تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت ادامه دارد.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: مقاومت شهادت شهید گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود

دریافت 79 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری در آئین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت با محوریت ایران اسلامی افزوده می‌شود و به سمت قله در حرکت هستیم.

کد خبر 6095642

دیگر خبرها

  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها