Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@14:23:31 GMT

مدارس کدام استان‌ها یکشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل است؟

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۴۵۶۷

ساعت24-در این بسته خبری، فهرست مدارس استان‌هایی که در روز یکشنبه پانزدهم دی ماه تعطیل است را مشاهده می‌کنید.

 در این بسته مدارسی که به دلیل برودت هوا، آلودگی هوا و یا آبگرفتگی تعطیل شدند را مشاهده می‌کنید.

بارش برف مدارس برخی از نقاط آذربایجان غربی را تعطیل کرد

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی بخش باروق میاندوآب یکشنبه ۱۵ دی در نوبت صبح تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدارس ابتدایی پیرانشهر نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

بارش برف برخی مدارس آذربایجان شرقی را به تعطیلی کشاند

به علت بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا فردا یکشنبه در شهرستان چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل و دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین در بخش نظرکهریزی نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود.امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در شهرستان بستان آباد نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در شهرستان هشترود نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود و امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

برخی از مدارس استان زنجان تعطیل شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس کلیه مقاطع تحصیلی ایجرود، زنجانرود، سلطانیه، ماهنشان و انگوران و مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های ابهر، خرمدره، سجاسرود و بخش مرکزی خدابنده و مقطع ابتدایی ناحیه یک و ناحیه دو زنجان شیفت صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل می‌باشند.

وزش باد و باران مدارس مقطع ابتدایی نواحی زاهدان را به تعطیلی کشاند

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدارس مقطع ابتدایی نواحی زاهدان فردا (یکشنبه) در دو نوبت صبح وعصر به علت وزش باد شدید و ریزش باران تعطیل است.

برخی از مدارس نوبت صبح یکشنبه اردبیل تعطیل اعلام شد
در پی بارش برف و برودت هوا برخی از مقاطع تحصیلی استان اردبیل تعطیل اعلام شد.

پیرو اطلاعیه آموزش و پرورش در پی بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس استان اردبیل در نوبت صبح روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.

در شهرستان اردبیل مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در خلخال پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهند بود.

بارش برف از عصر شنبه در استان آغاز شده تا اولین برف زمستانی را در بسیاری از محیط‌های شهری شاهد باشیم.

سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان ماندگار خواهد بود.

پیش دبستانی و دبستان‌های فیروزکوه تعطیل شد

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه از تعطیلی پیش دبستانی و دبستان‌های این شهرستان در نوبت صبح یکشنبه ۱۵ دی ماه به علت بارش برف خبر داد.

مهدی یوسفی جمارانی اظهار داشت: تمامی پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهرستان فیروزکوه در نوبت صبح یکشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل خواهند بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش فیروزکوه ادامه داد: به علت بارش‌های اخیر برف که منجر به برودت هوا و لغزندگی معابر سطح شهرستان شده است، برای جلو گیری از آسیب به دانش آموزان مقاطع پیش دبستانی و دبستان فیروزکوه در نوبت صبح فردا یکشنبه تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟