Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه در گفتگویی تلویزیونی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با بیان اینکه این شهید بزرگوار نمونه بارز اشدا علی الکفار و رحماء بینهم بود، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار از نام قاسم سلیمانی هنوز هم می‌ترسد و در آینده هم خواهند ترسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شهادت مردان بزرگ در طول تاریخ همواره اینگونه بوده که وقتی درخت اسلام نیاز به آبیاری داشته، با فدا شدن یکی از سرداران بزرگ آبیاری شده و روح تازه‌ای به آن تزریق شده است، امروز هم شهادت سردار سلیمانی باعث تولد جدیدی در محور مقاومت و ملت ایران خواهد شد و بازنده بزرگ آن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهند بود.

سردار نیلفروشان ادامه داد: در کنار ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد سلیمانی، اطاعت پذیری محض از، ولی امر خود بزرگترین ویژگی او بود. وقتی ایشان صحبتی می‌کرد، آقای سید حسن نصرالله ایشان را تجسمی از حرف ولایت می‌دید. ایشان هیچگاه نه ذره‌ای از، ولی امر خود جلوتر رفت و نه عقب ماند.

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه نفوذ و گسترش سردار سلیمانی به دلیل اتصال او به ولایت بود، خاطرنشان کرد: همگان باور داشتند که قاسم سلیمانی تجسم مقاومت است و کسی است که باید محور مقاومت را ساماندهی کند و در برابر نقشه‌های استکبار ایستادگی کند. او به نمایندگی از طرف حضرت آقا، حلقه وصل نیرو‌های بسیجی و مستضعفان جهان اسلام بود.

وی گفت: قطره قطره خون و روح بلند این شهید در کالبد رویش‌های جدید انقلاب اسلامی و محور مقاومت متجلی شده است و هزاران قاسم سلیمانی به وجود خواهد آمد که استکبار را از این عملی که انجام داد پشیمان کند. این رویش‌ها زلزله و طوفانی به پا خواهد کرد که کاخ‌های مستکبران را ویران خواهد کرد.

سردار نیلفروشان در خصوص برنامه کشورمان برای انتقام خون شهید سلیمانی و همرزمانش، گفت: پاسخ دشمن را قطعا خواهیم داد و زمان این پاسخ را ما تعیین می‌کنیم. قاسم سلیمانی متعلق به جغرافیای اسلامی است و قطعا انتقام جغرافیای مقاومت بسیار سخت و غیرقابل کنترل است و مهارشدنی نخواهد بود.

معاون عملیات کل سپاه تاکید کرد: پیشی‌بینی می‌کنم آمریکایی‌ها در پی این انتقام مجبور خواهند بود منطقه را ترک کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی انتقام ایران معاون عملیات سپاه ترور قاسم سلیمانی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس هادی طارمی قاسم سلیمانی حشد الشعبی اسماعیل قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است

معاون رئیس جمهور، گفت: شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان شامگاه گذشته با حضور سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان و سایر مسئولان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

در این آیین سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به منصه ظهور گذاشته است، اظهار داشت: عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که این عملیات هیمنه پوشالی دشمن را از بین برد و آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است.

وی با اشاره به اهمیت صلابت و اقتدار برای توسعه و پیشرفت کشور، بیان کرد: نمونه این مهم، قدرت نظامی و اقتدار دفاعی امروز جمهوری اسلامی است که گوشه‌ای از آن را در عملیات وعده صادق دیدیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه تحقق وعده صادق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، گفت: همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم و علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات فقط 20 درصد ظرفیت‌ موشکی و‌ پهبادی ما به‌کار گرفته شد، ادامه داد: کشورهای غربی از جمله انگلیس و آمریکا از حامیان رژیم غاصب صهیونیستی هستند اما بدانند که در آینده‌ای نزدیک‌ شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است.

حسینی همچنین در این مراسم با تبریک بزرگداشت روز معلم، بیان کرد: شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است، گفت: همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم یکی از کارهای بزرگ شهید مطهری پاسخ به شباهت بود که بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره اینکه بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند، ادامه داد: دانشگاه جزیره‌ای جدا از جامعه نیست و باید به دنبال حل مسائل باشیم.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و با تبریک روز معلم، اظهار داشت: افراد در برقراری ارتباط با دیگران یا اثرگذار و یا متاثر هستند و معلم باید موثر باشد و استاد باید از دارایی‌‌هایش در کنار دانایی‌‌هایش استفاده کند.

محمدمهدی، فداکار استاندار کرمان هم در این مراسم با گرامیداشت روز معلم، گفت: هر شغل و هر حرفه‌ای که داشته باشیم همه ما مدیون معلمین خود هستیم؛ همه ما در محضر اساتید و معلمان خود کسب علم کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم، در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان از 43 تن از اساتید سرآمد آموزشی استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان تقدیر شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)