Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالقدر ضمن محکوم کردن ترور شهید قاسم سلیمانی توسط دولت آمریکا گفت: وزارت امور خارجه باید همه ظرفیت ها را برای پاسخگو کردن آمریکا در مورد این جنایت آشکار به کار گیرد.

سید فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ترور سردار سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی سردار رشید جبهه مقاومت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همه این سال ها در خط اول مقابله با توطئه های دشمنان در برابر ملت های مسلمان و آزادی خواه ایستاد و از قرآن و دین و حریم اهل بیت محافظت کرد.

 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا با خباثت و توطئه نقشه شوم خود را این بار عملیاتی کرد و با یورشی ناجوانمردانه این سردار رشید اسلام را به شهادت رساند.

 

وی ادامه داد: قطعا باید این اقدام ناجوانمردانه آمریکا از طرف ملت ایران پاسخ داده شود و به همین دلیل از وزارت خارجه می خواهیم همه ظرفیت های خود را برای پاسخگو کردن آمریکا به کار گیرد.

 

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزارت خارجه می خواهیم با بهره گیری از تمام ظرفیت های حقوقی، بین المللی و سیاسی دستگاه دیپلماسی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریسم در مورد این جنایت آشکار و اقدام تروریسم دولتی استفاده کند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نماز جمعه شهادت قرآن کریم شهادت سردار سلیمانی فاطمه ذوالقدر ذوالقدر سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!