Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم «مردن در آب مطهر» گفت: امسال با فیلم «مردن در آب مطهر» به کارگردانی برادران محمودی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهم آمد. تاریخ انتشار: 08:44 - 15 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۹۱۵

خیام وقار کاشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون و مدیر نخستین تماشاخانه خصوصی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون دلیل دور شدن خود از فضای مدیریت تئاتر گفت: متاسفانه شرایط تماشاخانه‌های خصوصی به سمتی رفت که از همان ابتدا ایده‌آل من نبود، من به دلایلی دیگر بحث ایجاد تماشاخانه‌های خصوصی را مطرح کردم منتها این تماشاخانه‌ها از مسیر اصلی خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: ایده‌آل من این نبود که تماشاخانه را اجاره دهم و از گروه‌ها بابت شب‌های اجرا هزینه دریافت کنم، ما در تماشاخانه باران به عنوان یکی از نخستین تماشاخانه‌های خصوصی کشور به دنبال ایجاد یک کمپانی و تولید متمرکز در تئاتر بودیم منتها این اتفاق ممکن نشد. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی کاشانی دبیر بخش علاوه فجر جشنواره تئاتر اینجا کلیک کنید

مدیر تماشاخانه باران در همین رابطه تاکید کرد: متاسفانه تصمیم ما مبنی بر ایجاد کمپانی مقدور نشد زیرا شرایط مالی مناسبی جهت حمایت از گروه‌های جوان را نداشتیم و نمی‌توانستیم شخصاً هزینه کنیم، به همین دلیل از تماشاخانه دار بودن فاصله گرفتم تا شرایط کمی بهتر شود. 

وی درباره فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری ادامه داد: من تخصصم حوزه بازیگری بود منتها به دلیل اداره تماشاخانه باران از بازیگری فاصله گرفته بودم اما بعد از تعطیلی این تماشاخانه به بازیگری بازگشتم و امسال با فیلم «مردن در آب مطهر» به کارگردانی برادران محمودی به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهم آمد. 

بازیگر فیلم «مردن در آب مطهر» درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر در دوره سی و هشتم افزود: واقعیت امر به سیمرغ گرفتن فکر نمی‌کنم، بیشتر دوست دارم حالم در یک اثر خوب باشد و خوشبختانه در فیلم برادران محمودی این حال برایم همواره وجود داشته است. پیشتر هم در «سریال دلدار» با این دو برادر همکاری کرده بودم و به همین دلیل پیشنهادشان برای این فیلم را هم به راحتی پذیرفتم. 

وی درباره احتمال حضورش در فصل جدید سریال «خانواده دکتر ماهان» افزود: هنوز صحبت قطعی برای حضور در فصل جدید سریال «خانواده دکتر ماهان» با من صورت نگرفته است اما بدون شک اگر پیشنهادی باشد از آن استقبال می‌کنم. 

وقارکاشانی با اشاره به حضور خود در سریال «بچه مهندس ۳» خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازی در فصل سوم سریال «بچه مهندس ۳» را پشت سر می‌گذارم و به احتمال فراوان تا پایان سال درگیر این سریال باشم، این اثر هم اتفاقی مثبت برای من بوده و از حضور در آن احساس رضایت دارم. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازیگر سینما اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • بازیگری پوتین، ۲ عمارت و مسافران تایلند
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا