Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:43:22 GMT

از فرودگاه تا مصلا سیاه‌پوش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۷۳۰۵

از فرودگاه تا مصلا سیاه‌پوش می‌شود

شهردار کرمان با اشاره به آمادگی این نهاد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی، گفت که زمین‌های خالی مسیر تشییع برای پارکینگ خودروها و ساماندهی و روان‌سازی ترافیک در این محدوده آماده شده است و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری و همچنین تعدادی اتوبوس از سایر ارگان‌ها برای خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهران عالم‌زاده در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان بیان کرد: «سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی ازجمله اولیای الهی در زمان ما بود که ثمره‌ی تلاش و مجاهدت‌های خود در مسیر اعتلای اسلام را دریافت کرد و به مقام رفیع شهادت نائل شد».

وی با بیان این‌که سردار سلیمانی حقی بزرگ بر گردن همه‌ی ما دارد، افزود: «ما هم به نوبه‌ی خود وظیفه داریم در جهت ادای دین و جبران غم و اندوه این مصیبت بزرگ، هر کار و خدمتی که از مجموعه‌ی شهرداری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار برمی‌آید، انجام دهیم».

عالم‌زاده اضافه کرد: «در این راستا هر کاری که در حوزه‌ی فعالیت شهرداری کرمان باشد را با تمام توان و بضاعت انجام خواهیم داد».

وی در ادامه با اشاره به این‌که پیکر این شهید بزرگوار در روز دوشنبه به کرمان انتقال داده می‌شود، گفت: «در این خصوص مسیر میدان پرواز تا میدان آزادی و مصلای امام علی(ع) سیاه‌پوش می‌شود و با توجه به این‌که مسیر تشییع از میدان آزادی به سمت گلزار شهدای کرمان است، پیش‌بینی‌ها و اقدامات لازم جهت مناسب‌سازی مسیر برای عزاداری صورت گرفته است».

شهردار کرمان افزود: «زمین‌های خالی در این محدوده نیز جهت پارکینگ خودروها و ساماندهی و روان‌سازی ترافیک در این محدوده آماده شده است و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری و همچنین تعدادی اتوبوس از سایر ارگان‌ها جهت خدمت‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در نظر گرفته شده است تا سرویس‌دهی به مردم را از میدان شهداء تا گلزار شهدا انجام دهند».

وی تنظیف و پاک‌سازی مسیر تشییع و مجموعه‌ی بهشت زهرا را از دیگر برنامه‌های شهرداری بیان کرد و گفت: «کلیه‌ی مجموعه‌ی شهرداری آمادگی لازم جهت هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع را دارد».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس ترافیک زمین شهرداری فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد

دادستان ‌مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی‌ در یک مراسم عروسی‌‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد‌ و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی‌ در عروسی‌های‌ این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده‌ شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

انتهای پیام/645/.

دیگر خبرها

  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • فیلم | تشییع شهید گمنام در ارتفاعات کوهپایه کرمان
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • تشییع وتدفین پیکر شهید گمنام در کوهپایه کرمان
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • (ویدئو) مراسم بازنشستگی سگ مأمور فرودگاه با ده‌ها توپ