Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد شهردار میبد از برگزاری جلسه فوق العاده‌ای برای نام‌گذاری یکی از میادین و معابر این شهر به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: قبل از اربعین این شهید بزرگوار نیز المان این میدان را رونمایی خواهیم کرد.

«علیرضا نقوی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، شهادت مظلومانه شهید سلیمانی یک ضایعه جبران‌ناپذیر خواند که همه را بهت زده و غمگین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: شهردار و اعضای شورای شهر با اعلام آمادگی برای هرگونه اقدامی جهت برگزاری مراسم باشکوهی این سردار بزرگ در شهرستان میبد، خشم و انزجار خود را به دشمنان نشان خواهند داد.

نقوی با بیان این که از لحظه شهادت این سردار بزرگ با تماس تعداد زیادی از شهروندان میبدی به مجموعه شهرداری، خواستار ایجاد میدان و معابر شهری در شهرستان به نام این سردار سرافراز ایران شدند، اظهار کرد: براساس این درخواست‌ها، مجموعه مدیریت شهری با برگزاری جلسه فوق العاده کمیته نام‌گذاری در روز دوشنبه(فردا) یکی از میادین و معابر شهر میبد را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری و قبل از اربعین شهید سلیمانی نیز المان این میدان را رونمایی خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که شهادت سپهبد سلیمانی ضربه خیلی سهمگینی برای کشور و مردم ما بود، تصریح کرد: دشمنان ما باید بدانند که هموطنان ما در هر کجای دنیا باشند و دل در گروی اسلام و ایران داشته باشند، برای خودشان یک قاسم سلیمانی و شهید حججی بالقوه هستند. 

شهردار میبد با بیان این که همه آماده‌ایم با تمام وجود، جان و مال هستی خودمان را برای حفظ مرزهای کشورمان فدا کنیم، گفت: همان طور که در پیام مقام  معظم رهبری عنوان شده است که آمریکا باید منتظر انتقام سخت باشد، انشاء الله این انتقام سخت را خواهند دید و می‌ببینند که ما به خونخواهی خون‌هایی که در راه  اسلام و ایمان ریخته می‌شود، گذشت نخواهیم کرد.

نقوی در پایان نیز تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در سوریه، لبنان و عراق نه یک فرمانده نظامی بلکه یک فرمانده دیپلماتیک بود به طوری که بعضاً این شهید بزرگوار در جلساتی که بشار اسد با طرف‌های خود داشت، کنار او می‌نشست و این نشان از دیپلماسی قوی ای سردار جبهه مقاومت و افتخاری برای ما ایرانیان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداري نامگذاری خیابانها شهادت سردار سلیمانی میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با اعضای مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر و جمعی از خلبانان یک شرکت هلیکوپتری گفت: در دهه‌های گذشته نتوانسته‌ایم جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می‌کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بستر ساز رشد و توسعه کشور هستند و رسالت خود را با آموزش به دانش آموزان ایفا می‌کنند. ۴ هزار و ۹۰۵ معلم و استاد شهید داریم که در دوران دفاع مقدس در راه حفظ وطن جان فشانی کردند.

وی گفت: معلمی‌شغلی سراسر عشق است و بی واسطه در تلاش بوده‌اند که آینده کشور رو به رشد باشد. معلمان در واقع با لسان و قلمشان در راه کار خیر تلاش می‌کنند. شهید علی لندی که به درون آتش رفت تا جان دیگران را نجات دهد نتیجه اقدامات همین معلمان ایثارگر ما است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان از اساتید مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، خلبانان هلیکوپتری و مدرسان نمونه معاونت آموزش جمعیت هلال احمر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 6094589

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی