Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز یک‌شنبه در نشست مشترک اعضا شورای اسلامی شهر و شهرداری مراغه با تاکید بر لزوم تعامل بین دستگاه های خدمات رسان در راستای تحقق مطالبات مردمی افزود: این همکاری ها و تعامل ها، زمینه ساز توسعه زیرساخت های شهری است.

وی بر  برنامه ریزی مناسب برای رفع دغدغه ها و نیز اجرای طرح های عمرانی از جمله در حوزه درمان تاکید کرد و گفت: تامین زمین مناسب برای احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی به عنوان یکی از طرح های بزرگ درمانی در این شهرستان با همکاری شهرداری در حال انجام است که باید تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری افزود: همچنین تامین زمین برای احداث خانه بازنشستگان، شفاف سازی در زمینه پرداخت سهم پنج درصدی آموزش و پرورش و نیم درصدی کتابخانه های عمومی از جمله مواردی است که باید از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری مورد توجه قرار گیرد.

شهردار مراغه نیز در این نشست گفت: در راستای تامین زمین برای احداث بیمارستان، تاکنون بیش از ۵.۵ هکتار تملک شده و به زودی به صورت تهاتری در اختیار دانشکده علوم پزشکی این شهرستان قرار خواهد گرفت.

محمدرضا احمدی با اشاره به پرداخت مستمر سهم آموزش و پرورش از عوارض شهری افزود: پرداخت این سهم به صورت مکانیزه در حال انجام بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی ادامه داد: همچنین از بابت سهم نیم درصدی نهاد کتابخانه تا سال ۹۶، حدود ۱.۱ میلیارد تومان از سوی شهرداری مراغه پرداخت شده است.

احمدی اضافه کرد: مطالبه باقی مانده از سهم نیم درصدی کتابخانه های عممومی به زودی به این نهاد پرداخت خواهد شد.

وی افزود: شهرداری مراغه در راستای توسعه زیرساخت های عمرانی شهر، با وجود مطالبه ۶۶ میلیارد تومانی از ادارات، از ابتدای سال تاکنون ۲۱ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی هزینه کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر مراغه نیز با انتقاد از سنگ اندازی برخی سمن ها در راستای اجرای طرح های عمران شهری گفت: متاسفانه برخی مدعیان فرهنگی، در مسیر توسعه و سرمایه گذاری شهری موانع اساسی ایجاد می کنند.

مرتضی باستانی افزود: تملک زمین بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و رفع مشکلات شهری از رسالت های شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وجود بیمارستان های شهید بهشتی، امیرالمومنین و  سینا با مجموع ۳۳۴ تخت بیمارستانی، مراغه را به قطب خدمات درمانی در جنوب آذربایجان شرقی تبدیل کرده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی آذربایجان شرقی آموزش و پرورش بیمارستان زمین کتابخانه های عمومی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،اسکندر سجادی با اشاره به نقش شورای شهر و شهرداری در توسعه شهری، اظهار کرد: اگر قوانین موجود در قانون شوراها به نحو مطلوب اجرا شود در توسعه شهرها و روستاها نقش مهمی خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه شوراها بازوی اصلی دهیاران در روستاها و شهرداران در شهرها هستند، افزود: شهرداران و دهیاران می‌توانند با کمک شوراها در توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گام بردارند.

وی گفت: شوراها برحسب وظایف خود تصمیم‌گیری می‌کنند و اگر اجرایی شود پیشرفت حاکم در شهرهای دنیا، در ایران هم اتفاق می‌افتد.

سجادی تصریح کرد: در دولت سیزدهم از نظر مالی نسبت به شوراها و شهرداری‌ها توجه خوبی شده و اگر تداوم داشته باشد از تمامی ابعاد، شهرها توسعه می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با تأکید بر درآمدهای پایدار شهرداری‌ها، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود؛ می‌تواند نویدبخش روزهای خوب برای شهر باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه فعالیت‌های انجام‌گرفته در سطح شهر ملموس بوده و این را در اظهارنظرها و ابراز رضایت مردم می‌توان دید، گفت: اینکه شهروندان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر از بهبود شرایط ابراز رضایت دارند؛ این نشان می‌دهد که در شهر حرکتی به‌سوی توسعه، آبادانی و پیشرفت انجام شده است.

سجادی با اشاره به اینکه شورای شهر با مصوبات خود همواره کمک‌حال شهردار بوده است، اظهار کرد: شورای شهر با مصوباتی که لازم بوده به شهرداری کمک کرده است و این موضوع تأثیر خود را در تمام جوانب نشان می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان اینکه امروز در همه مناطق بر اساس ضوابط و طرح‌های توسعه‌ای شهر، فعالیت عمرانی انجام می‌شود، گفت: همه نقاط شهر را به یک‌چشم دیده و برای ما مناطق و افراد هیچ فرقی ندارند.

وی با اشاره به اینکه همواره در راستای کمک به مردم و تسهیل شرایط قدم برداشته‌ایم، تصریح کرد: مجموعه شورای شهر و شهرداری در خدمت مردم بوده و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • هدف‌گذاری شورای ششم برای توسعه متوازن شهر مشهد
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند