Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بعد از پیروزی مقابل ختافه در اولین بازی از سال 2020، سرمربی رئال مادرید با خبرنگاران گفتگو کرد.
به گزارش آریا، رئال مادرید 3-0 ختافه را در ورزشگاه آلفونسو پرز شکست داد تا پایانی بر سه تساوی پیاپی این تیم باشد و با 40 امتیاز نیم فصل اول رقابت های لالیگا را موقتاً در صدر جدول به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در پایان بازی گفت:
در نیمه اول به زحمت افتادیم اما اتحاد خود را حفظ کردیم و این در زمین های سخت و مقابل تیمی که ما را تحت فشار قرار داد، بسیار حائز اهمیت است. فضاسازی برای ما سخت شده بود اما در نهایت نتیجه ای عالی رقم خورد. بازی را خیلی خوب مدیریت کردیم. 25 نفر بازیکن داریم و نکته مثبت این بود که همه رقابت می کنند. بازی های سختی داشته ایم، مثل بازی مقابل ایبار در ویتوریا، و بازی امروز هم یکی از آنها بود. سخت جنگیدیم و این پیروزی تیمی را کسب کردیم. بازی کمی متفاوت بود اما باید قبول کنیم که گاهی اوقات اوضاع اینطور پیش خواهد رفت.
شروع خوبی برای چالش های پیش رو بود، چرا که می دانیم قهرمانی در لیگ چقدر پیچیده خواهد بود. بازیکنانم امروز شایسته برد بودند چرا از ابتدا خوب کار کردند.
سوپرکاپ اسپانیا:
ابتدا باید از برد امروز لذت ببریم و بعد استراحت کنیم. سپس به بازی روز چهارشنبه فکر خواهیم کرد. هر چهار تیم حاضر مدعی قهرمانی خواهند بود.
مودریچ:
با چیز هایی که در موردش می گویند موافق نیستم. او برای ما فوق العاده مهم است و امروز عملکرد بسیار خوبی داشت. مودریچ، مودریچ است و می دانیم چه چیز هایی به تیم اضافه می کند. خوشحالم که به گل رسید و استارت همگام با والورده در دقیقه `95 تحسین برانگیز بود. این نشان می دهد که در فرم فوق العاده ای است.
عملکرد کورتوا:
او دو یا سه بار در نیمه اول ما را نجات داد و تعیین کننده بود. او یکی از اعضای کلیدی تیم است و این را مدت هاست نشان می دهد. از عملکردش راضی هستم. او دروازه بان من است و تا جایی که به من ربط دارد، بهترین است. در کل تردیدی وجود ندارد. همه بازیکنانی که اینجا دارم بهترین هستند.
به ثمر رساندن سه گل:
باید آرام باشیم و سخت تلاش کنیم. باید در مقابل دروازه حریف خونسرد باشیم. گاهی اوقات توپ وارد دروازه نمی شود، اما امروز توپ ها گل شدند و واران هم به گل رسید، که نشان می دهد منابع گلزنی زیادی داریم. باید از اکثر آنها استفاده کنیم و امروز بسیار خوشحالیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان ختافه کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم