Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزدی گفت: در سال جاری مشکلات تعداد ۳۶۹ واحد صنعتی و تولیدی فارس بررسی و ۵۳۶ مصوبه توسط اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای مرتفع کردن مسایل و مشکلات واحدها صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی»، امروز (یکشنبه 15 دی) در سیصد بیست و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس که در محل شرکت تولیدی لاستیک «دنا» برگزار شد، گفت: در سال جاری مشکلات تعداد 369 واحد صنعتی و تولیدی فارس بررسی و 536 مصوبه توسط اعضا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای مرتفع کردن مسایل و مشکلات واحدها صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اظهارداشت: همه ما وظیفه داریم با تمام توان، تلاش و کوشش شبانه روزی و با تعامل و هم افزایی با تشکل های بخش خصوصی زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه رونق تولید را فراهم کنیم.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید، افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دو سطح ملی و استانی فعالیت می‌کند و مشکلات تولیدکنندگان در سراسر کشور از طریق ستاد‌های استانی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گزارش می‌شود.

 

ایزدی اضافه کرد: این مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور معاونان و نمایندگان وزارتخانه‌ های مختلف، سازمان برنامه و بودجه و اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار می گیرند تا پس از طبقه بندی و درجه اهمیت، پیگیری، حل و فصل شوندکه در این زمینه پیشنهادات موثر صنعتگران نیز در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید مطرح تا چنانچه نیاز به اخذ مجوز یا مصوبه قانونی باشد اقدام شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت مسجد لاستیک دنا سازمان صنعت معدن و تجارت فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان