Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@15:22:07 GMT

جهرمی:مقابل سانسور می ایستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۸۰۰۱۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اقدام آمریکا در سانسور صدای ملت ایران و جهان تنها یک بی‌آبرویی برای آن کشور بوده است که قطعا مقابل این حرکت خواهیم ایستاد. ناطقان: محمدجواد آذری جهرمی با بیان این‌که بی‌آبرویی دولت آمریکا و همپیمانانش در سراسر دنیا که البته عده زیادی نیستند، ثابت شده است، اظهار کرد: این بی‌آبرویی در به شهادت رساندن و ترور بزرگترین نماد مقابله با تروریسم در دنیا مشهود است؛ اینها بی‌آبرو هستند و از بی‌آبرو نیز انتظار رفتار معقول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کسی که بی‌آبروست، اقدامات بی‌آبرویانه خود را ادامه خواهد داد و این افراد همان کسانی هستند که عمری در دنیا فریاد برپا می‌داشتند که ما نماد آزادی بیان و نماد پذیرش حرف‌های منتقد و مخالف خودمان هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که حرکت مردم در سراسر دنیا و پست‌های میلیونی نه تنها از داخل ایران، بلکه از سراسر دنیا و حتی اقدامات چهره‌های مطرح در شبکه‌های اجتماعی، فضایی را ایجاد کرد که موجب ایجاد چنین بی‌آبرویی شد، اظهار کرد: ایجاد این فضای منفعلانه، در واقع یک بی‌آبرویی دیگر از سوی ایالات متحده آمریکا رقم زد و آنها گمان می‌کنند که با این اقدامات می‌توانند مقابل این حرکت و جنبش بزرگ بایستند.

آذری جهرمی که در یک مصاحبه رادیویی صحبت میکرد، با تاکید بر این مساله که خیال‌های آمریکا یک خیال باطل است، تصریح کرد: بی‌شک این جنبش ادامه خواهد داشت و همان‌طور که تاکنون نیز ملاحظه‌ای کرده‌اید، سراسر شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی، مملو از ابراز ارادت و دلنوشته‌هایی در وصف حاج قاسم سلیمانی است و بی‌شک این حضور جریان‌سازی که مردم ایران و مردم جهان داشتند، ادامه خواهد داشت.
منبع: ایسنا برچسب ها: اینستاگرام ، ناطقان ، سانسور ، ملت ، سردارسلیمانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اینستاگرام ناطقان سانسور ملت سردارسلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۸۰۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا از خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا ستایش کرد و از جوانان سراسر جهان خواست در محکومیت نسل‌کشی ملت فلسطین و پایان دادن به این تجاوز به خیابان‌ها بیایند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای امنیتی این کشور که برای محکوم کردن کشتار و نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها بیرون آمده‌اند را محکوم می‌کنیم.

وی ضمن ستایش از اقدام دانشجویان آمریکایی در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن سخنان نتانیاهو در حق آنها گفت: احترام کاملا خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای صلح شایسته احترام هستند.  

مادورو خطاب به جوانان سراسر جهان نیز گفت: من از جوانان سراسر جهان می‌خواهم به خیابان‌ها بیایند و نسل کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذاردهشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • نامه ویکتور فرانکل (روانپزشک اتریشی) به معلمین سراسر دنیا (فیلم)
  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • پایه‌های رژیم صهیونیستی در حال سست شدن است/روشنفکران دنیا تحمل جنایات اسرائیل را ندارند
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند